تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اوز

آیین تکریم و تودیع سرهنگ هادی محمدیان و معارفه سرهنگ حسین محمدی، فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان اوز روز دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ در تالار الزهرا برگزار شد.

به گزارش حمیرا نامدار خبرنگار پسین اوز، در این مراسم  که  جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح استان، فرماندار، مسئولین ادارات و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی حضور داشتند سرهنگ حسین محمدی به مدت ۳ سال به عنوان  فرمانده انتظامی شهرستان اوز  معرفی شد.

سرهنگ هادی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اوز با بیان اینکه خوشحالم که در این دوره ۳ سال خدمت با همدلی مردم این شهرستان سپری شد افزود: همدلی و هم افزایی مردم و به ویژه اعضای شورای تامین باعث شد وضعیت آرامی در این شهرستان داشته باشیم. در این مسئولیت خطیر از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکردیم و با توکل بر خدا و همکاری کارکنان، سعی کردیم آرامش و امنیت و همدلی با مردم تامین شود و با نگاه ویژه فرمانده نیروی انتظامی استان، امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی از ۵ تا ۱۵ برابر افزایش یافته است.

 

وی اقدامات مهم نیروی انتظامی در این سه سال اخیر را بیان کرد و از فرماندار نیز خواستار پیگیری و تخصیص زمین برای ستاد نیروی انتطامی شد و در پایان از شورای تامین شهرستان، فرماندار، رئیس دادگستری، فرمانده سپاه و رئیس اداره اطلاعات تقدیر و تشکر کرد. 

شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی شهرستان اوز گفت: بهترین ملاک برای شرف انسان که با آن سنجیده می شود خادم و مخدوم بودن است.

 

وی افزود: هیچ خدمتی با ارزش تر از امنیت در جامعه نیست و نیروی انتظامی در خدمت کل جامعه بوده و امنیت زیرساخت تمام نعمت های الهی است و از سرهنگ محمدیان در این مدت خدمت در شهرستان و همدلی با مردم تشکر کرد.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز اظهار داشت: سرهنگ هادی محمدیان یک رضایت مندی را در بین مردم ایجاد کرده و مجموعه انتظامی تکالیف گسترده ای دارند. امنیت و برقراری نظم با تعامل و همدلی با بهترین نحو ممکن در این شهرستان توسط نیروی انتظامی ایجاد شده است.

وی در این آیین از سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس درخواست پیگیری هرچه سریع تر استقرار  پلیس + ۱۰ که تقریبا ۵۰ درصد مراحل آن انجام شده را در شهرستان اوز کرد.

سید حسام الدین زندوی رئیس دادگستری شهرستان اوز گفت: نیروی انتظامی بازوی ما در دادگستری است و مردم جنوب استان فارس بخصوص این شهرستان مردمی نجیب و آرامی هستند و باید با کرامت با آنان برخورد شود.

سرهنگ یوسف ملک زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار نمود: امنیت اتفاقی نیست. ویژگی بارز سرهنگ محمدیان اخلاق خوب ایشان بود و به خوبی نیروی انتظامی شهرستان اوز  را راه اندازی نمود.

 وی افزود: از نظر آماری فرهنگ خیر در جنوب استان به خوبی جا افتاده است و شهرستان های جنوب فارس را امن ترین مناطق دانست. وی با توجه به تاثیرگذاری بسیار بالای فضای مجازی در جامعه و استفاده و آموزش صحیح از فضای مجازی برای تمام مردم را تاکید کرد.  

سرهنگ حسین محمدی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اوز اظهار داشت: امیدوارم با همکاری مردم و مسئولین بتوانم سرباز و خدمتگذار خوبی در این شهرستان و منطقه باشم.

 وی از سرهنگ محمدیان فرمانده سابق نیروی انتظامی و اصحاب رسانه تشکر و آنان را بازوی نیروی انتطامی دانست.

در ادامه برنامه از محمدسعید اسفندنیا جانباز جنگ تحمیلی با اهدا لوح تقدیر شد.

در پایان این آیین لوح تقدیر فرمانده نیروی انتظامی استان برای خدمات سرهنگ هادی محمدیان و حکم انتصاب سرهنگ حسین محمدی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اوز از سوی سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی  قرائت شد.

سرهنگ حسین محمدی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اوز پیش از این مسئولیت در پلیس های تخصصی و آخرین سمت وی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کازرون  را بر عهده داشته است.


2 دیدگاه

  1. سرهنگ محمدیان متعادل وخوب بود امید است سرهنگ محمدی هم عالی باشد

  2. حکایت دفتر پلیس ۱۰+ در اوز

    برای استقرار دفتر پلیس ۱۰+. در اوز. باید. با شرکت پژوهش. وتو سعه. ناجی. وابسته به نیروی. انتظامی. در تهران در ارتباط باشید و بصورت خیلی جدی. پیگیری. نمایید در غیر. اینصورت اوضاع همین است که می بینید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد