تکمیل راه آهن محور شیراز- جهرم- لار- بندرعباس

استاندار فارس در جلسه شورای اداری استان گفت: محور شیراز- جهرم، لار- بندرعباس توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تکمیل می شود.

به گزارش پسین اوز و به نقل از کانال های خبری لارستان استاندار فارس در جلسه شورای اداری از امضاء قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) برای تکمیل آزاد راه شیراز- اصفهان و راه آهن شیراز- بوشهر و شیراز- جهرم- لار- بندرعباس و دو خط آبرسانی از خلیج فارس به شرق و غرب استان و همچنین ساخت سه بیمارستان با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی و ایجاد ۳ هزار و ۴۰۰ گلخانه در استان فارس خبر داد.

محمدهادی ایمانیه افزوده است که برنامه ریزی برای تامین زمین به منظور ساخت ۱۰۰ هزار مسکن در قالب طرح ملی مسکن در همه شهرهای استان انجام شده است که ساخت آنها علاوه بر خانه دار شدن متقاضیان می توانند اشتغال ۴ هزار نفری را به همراه داشته باشد.

گفتنی است با ساخت راه آهن شیراز- جهرم –لار- بندرعباس، تحولی نو در منطقه جنوب بوجود خواهد آمد. چون در کنار حمل و نقل هوائی به عنوان ایمن ترین وسیله جابجایی حمل و نقل ریلی به عنوان وسیله ارزان و ایمن معرفی شده است.

بدیهی است راه آهن شیراز- جهرم- لار- بندرعباس برای کشور بسیار مهم است و می تواند منطقه جنوب را به مرکز استان و در پی آن به راه آهن شیراز – کرمان- گل گهر و اصفهان و مرکز کشور وصل شود.


1 دیدگاه

  1. اوزی کارمند

    ازین حرفها زیاد زده شده است تازه همین جاده جدید شیراز اصفهان قریب به ۵ سال است که قرارگاه یاد شده مشغول است و تاکنون تمام نشده است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد