جامعه نیازمند رسانه راستگو و صادق است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در جریان بازدید از خبرگزاری ایرنا در شیراز گفت: راستگویی رسانه برای جلب اعتماد مردم مهم است.

به گزارش پسین اوز و به نقل از ایرنا اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در جریان بازدید از ایرنا در شیراز گفت: رسانه ای می تواند اعتماد عمومی را به عنوان یک مرجع خبری بدست آورد که بتواند راستگو بوده و صادقانه عمل کند.

وی با اشاره به توسعه ابزارهای رسانه ای افزود: در زمانی که ارتباط بین مردم و مردم، مردم و با مسئولان نسبت به گذشته الزام بیشتری یافته است؛ حالا دیگر وقت آن نیست که حاکمان هر تصمیمی را بدون اطلاع و حمایت افکار عمومی به مرحله اجرا در آورند.

محبی پور عصر حاضر را عصر اطلاعات دانست و اظهار داشت: در مقطعی از زمان مردم دنبال این بودند که اخبار را در ساعاتی مشخص از طریق رادیو و تلویزیون کسب کنند. اما امروز به شکل لحظه ای همه اقشار در هر زمان و مکانی امکان دسترسی به اخبار را دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس برلزوم توجه به مستند سازی در انتشار اخبار تاکید کرد و فراگیری رسانه و اعتماد سازی مردم را بسیار مهم و اساسی دانست.


1 دیدگاه

  1. خبرنگار. وفرمانداری. اوز

    متاسفانه شهرستان فرهنگی اوز خبرنگار ویژه صدا و سیما فارس ندارد و اخباری از شهرستان اوز در صدا و سیمای فارس منتشر نمی شود درحالیکه شهرستان های همجوار همگی دارای خبرنگارند انتظار میرود که مسولین دراین خصوص فکری عاجل بنمایند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد