جشن دانش آموزان متوسطه اول مجتمع آفرینش

جشن پایان سال تحصیلی دانش آموزان هفتم  و هشتم مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش روز شنبه مورخ ۱۵ ادیبهشت ۹۷ با حضور معلمان و کارکنان،  دانش آموزان و اولیای آنان در سالن اجتماعات مجتمع برگزار گردید.

جشن با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجیدتوسط دانش آموز حسنا ملک زاده و مجری گری سمانه اناخی آغاز شد. سپس پروین دادستان مدیر مجتمع ضمن تبریک به تمامی دانش آموزان و اولیاء آنان به جهت اتمام تحصیلات که با معدل بالا به پایان رسانده اند با ایراد سخنانی چند پیرامون کیفیت آموزشی آموزشگاه و توجه به رغبت، توانایی و ویژگی‌های شخصی دانش‌آموزان برنامه ریزی های آموزشی و کیفیت بخشی برنامه های آموزشی و درسی همچنین برنامه آموزشی و این که هر چه تعداد دانش آموزان کمتر باشد معلم راحت و نظارت بهتری می توان بر آنان داشته باشد مطالبی را عنوان کرد.  وی گفت از نظر اخلاقی ما هیچ مشکلی نداشتیم و این نتیجه ارتباط حسنه و ایجاد محبت است که بین خانواده، دانش آموزان و معلمان بوده و خود من سعی کرده ام از بین دانش آموزانم بهترین معلمان که شاگرد خودم بوده اند انتخاب کنم در این مجتمع دانش آموزان در طول سال تحصیلی کلاس های تقویتی ریاضی، زبان و علوم یک ساعت فوق العاده غیر ساعت درسی خود داشته اند و اردوها و بازدیدهای مختلف؛ کلاس در طبیعت، کاشت گیاهان، نمایشگاه، آزمون های پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و برای کسب بالاترین امتیاز از نظر درسی، انضباطی، اجتماعی، اخلاقی و پرورشی، کسب مهارت، کسب رتبه در انواع مسابقات و المپیادها و جشنواره ها در طول سال تحصیلی اشاره کرد که مقام های برتر را در منطقه توانستند کسب کنند و از همه مهم تر ایجاد اشتغال برای همکارانم در آموزشگاه بوده است.

در ادامه دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم  با اجرای سرود نمایشی و نمایش طنزی برای حضار حال و هوای دیگری را به این جشن دادند و سپس کلیپی از فعالیت های مجمتع پخش شد. 

اما بخش ویژه این جشن معرفی و تقدیر از دانش آموزانی بود که در طول سال تحصیلی و فعال کلاس که در  برنامه های مختلف از ابتدای سال تا کنون از لحاظ درسی،  شرکت در جشنواره نوجوان سالم، کتابخوانی، مسابقات برتر علمی، نقاشی دیواری و…. تلاش کرده بودند تقدیر شد. 

 

 

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد