حسین زاده در سمت دبیر اول کمیسیون انرژی باقی ماند

انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در عصر روز یکشنبه ۲۹ خرداد انجام شد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برگزار و حسین حسین زاده نماینده شهرستان های: لارستان، گراش، اوز، خنج و جویم به عنوان دبیر اول و عضو هیئت رئیسه کمیسیون باقی ماند، فریدون حسنوند به عنوان رئیس، موسی احمدی و سهراب گیلانی به عنوان نواب رئیس اول و دوم انتخاب شدند.

عبدالعلی رحیمی مظفری و مالک شریعتی به ترتیب دبیر دوم و سخنگوی کمیسیون شدند.

پسین اوز، انتخاب مجدد حسین زاده را تبریک می گوید.


2 دیدگاه

  1. تقاضا از نماینده مجلس

    از آقای احمدی نماینده آقای حسین زاده دراوز درخواست میشود که فکری به حال کمبودهای اداری بعد از ۳ سال از شهرستان شدن به نمایند دفتر پلیس ۱۰+ که در بخشهای کوچک منطقه مانند گله دار واشکنان وجویم ومناطقی مانند خشت وکمارج کازرون و حفر وو…..؟ سالهاست دایر است اما در مرکز شهرستان اوز وجود ندارد ومردم برای کارهایشان سر گردان لار وگراش. هستند آیا این بی عدالتی نیست. ؟؟

  2. حکایت دستگاه ct اسکن در اوز

    با کمک نماینده مجلس ومردم امروز دستگاه مدرن ct اسکن ۲۵۶ اسلایس در بیمارستان گراش مستقر شد و تعداد سی تی اسکن های گراش. به عدد ۲ رسید درحالیکه در بیمارستان اوز مردم منتظر دستگاه CT کوچکی هستند که هنوز هم موافقت نشده است جا دارد که نماینده مجلس وشبکه ومردم بیشتر وبا جدیت دستگاه CT. اسکن اوز را دنبال نمایند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد