خادمان امام رضا(ع) در اوز

به گزارش پسین اوز، گروهی از خادمان امام  رضا(ع) در صبح روز چهارشنبه سوم مرداد در میان استقبال گروهی از مردم و مسئولان به بیمارستان امیدوار اوز وارد شده و از بخش های جراحی و کودک بازدید و با دادن نمک متبرک شده امام رضا(ع) خواستار شفای عاجل بیماران شدند.

 در آئینی که در تالار بیمارستان برپا شد محمدحسین آتش فراز بخشدار اوز ضمن سپاس از حضار گفت: خوشوقتیم که در سالروز میلاد حضر ت امام رضا (ع) در خدمت خادمین حرم آن حضرت هستیم. وی افزود: چند سالی است که این حرکت زیبا در منطقه انجام می شود و نوعی ارتباط معنوی مردم با حضرت امام رضا(ع) برقرار می شود. آتش فراز اضافه کرد که من چهار سال به عنوان دانشجوی رشته جغرافی در دانشگاه فردوسی مشهد بودم و خاطرات خوبی از آن شهر و بارگاه حضرت رضا(ع) دارم.

سپس حجت الاسلام امیرحسین قناد از خادمین حرم امام رضا(ع) طی سخنان کوتاهی از استقبال خوب مردم و مسئولان شهر اوز سپاسگزاری کرد و با نقل حدیثی از پیامبر اسلام (ص) گفت هرکس به بیماران خدمت کند فردای قیامت عبورش از پل صراط آسان می شود. وی اظهار داشت امیدوارم همه را در مشهد زیارت کنم در پایان یکی از خادمان به مداحی پرداخت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد