در اولین شورای اداری شهرستان اوز چه گذشت؟

به گزارش پسین اوز، اولین شورای اداری شهرستان اوز در ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸ در تالار فرمانداری اوز به ریاست علی اصغر علی پور سرپرست فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان اوز سخنانش را با قدردانی از محمدحسین آتش فراز به خاطر زحمات ۹ ساله وی آغاز کرد و گفت: با اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و به یاری خدا تمام توان و تلاش خویش را برای رفاه و خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان به کار خواهم برد و اولین دغدغه و دستور کار من برگزاری یک انتخابات سالم و با نشاط است. علی پور همه ادارات و ارگان های شهرستان را طبق قانون موظف به همکاری با ستاد انتخابات در تمام موارد مختلف حتی ماموریت نیروی انسانی کرد.

وی افزود: فرماندار، ئیس هیات اجرائی و مجری انتخابات در شهرستان است و به هیچ ارگان و شخصی اجازه داده نمی شود که از بیت المال به نفع شخص یا جناحی در انتخابات استفاده کند. رئیس شورای اداری با اشاره به ارتقاء بر حق بخش اوز اظهار داشت که بسیار خوشحالم که مردم شریف به آرزوی ۷۰ ساله خویش رسیدند و در آینده نزدیک، حداکثر سه شهر در شهرستان ایجاد خواهد شد. خوشحالم که در اولین جلسه شورای اداری ابتدا آقای دکتر محمدرضا زارع را به عنوان رئیس جدید دانشکده بهداشت و خانم دکتر خیرالنساء نوروزی را به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان معرفی کنم. بنابراین اولین اقدام ارتقاء دامپزشکی اوز به اداره است. مهندس علی پور از روسای ادارات درخواست کرد که تا هفته آینده وضعیت موجود اداره خویش را مکتوب و کمبودها و پیشنهادات را نیز اعلام فرمائید. و این را بدانید که فرماندار به عنوان نماینده اول و عالی دولت در شهرستان و رئیس شورای اداری و رئیس شورای تامین از مدیران دستگاه ها درخواست دارم که پیوسته حرمت و عزت و احترام ارباب رجوع و مردم را نگه داشته و اگر خدای نخواسته در این مورد قصوری انجام پذیرد قابل عفو و بخشش نیست.

فرماندار افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و هر زمان که هر کدام از مدیران را برای کار مردم فرا خواندیم همه موظفید بلافاصله حاضر شوید. ان شاءالله با استقرار اداره منابع طبیعی که به زودی انجام می پذیرد. مسلماً جلو تصرف مالکیت های غیر مجاز را خواهیم گرفت و برای ساخت ادارات با هماهنگی راه و شهرسازی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن و شهرداری نسبت به تملک زمین اقدام می شود و برای استقرار سایر ادارات از جمله شبکه بهداشت و درمان، ثبت اسناد، پلیس ۱۰+ و غیره اقداماتی در شرف انجام است. قبل از سخنان فرماندار، حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه، حاج آقا احمد عدالتی روحانی مستقر در اوز، شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی، محمدحسین آتش فراز بخشدار سابق، محمود محبی، فریبا صالحی، فرهاد رحمان زاده، جعفر راستگو از اعضای شورای اسلامی شهر، سید یوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان، شاکر عبدی رئیس شورای شهرستان، محمد صدیق پیرزاد، احمد خضری، ابراهیم احمدی، عبداله معصوم نژاد، سید حسن حسینی، محمد وحدانی درباره وحدت، همدلی و فعالیت مردم و استقرار ادارات و همکاری مردم مطالبی را ایراد کردند و قبل از صحبت های فرماندار احمد خضری مدیرمسئول پسین اوز به معرفی علی اصغر علی پور فرماندار پرداخت و سابقه کاری و تحصیلات  وی را شرح داد.

جلسه در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه با صلوات پایان یافت.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد