در دیدارنماینده با رئیس جمهور، مشکلات ۴ شهرستان مطرح شد

حسین حسین زاده نماینده شهرستان های: لارستان، گراش، اوز و خنج در ملاقاتی با رئیس جمهور برای تکمیل راه ها و آبرسانی و برطرف شدن بیکاری جوانان در ۴ شهرستان جنوبی فارس صحبت کرد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس بامداد پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ حسین زاده به اتفاق استانداران و مجامع نمایندگان استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه بویراحمد با ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کردند.

حسین زاده نایب رئیس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم شهرستان های اوز، خنج، گراش و لارستان در ابتدای دیدار، مسائل و مشکلات استان فارس مانند: بیکاری و کم آبی را تشریح و خواستار تسریع در تکمیل راه ها و آبرسانی به بخش های بیرم و صحرای باغ شهرستان لارستان و چاهورز، خیرگو و علامرودشت شهرستان لامرد شد.

حسین زاده با اشاره به تمایل سرمایه داران جنوب فارس در منطقه گفت: دولت باید زیرساخت ها مانند: آب، راه، راه آهن و مخابرات را برای رونق صنعت و کشاورزی را بوجود آورد. سایر نمایندگان و استانداران نیز مشکلات و کمبودهای مناطق خویش را اعلام کردند.

آیت الله رئیسی در پاسخ به درخواست ها در مورد تقسیمات کشوری، تکمیل طرح های نیمه تمام توضیحات لازم را داد و گفت: اختیار و استقلال استانداران بیشتر خواهد شد و مشکلات و مطالبات سهل تر و سریع تر بررسی و اقدام می شود.


3 دیدگاه

  1. قابل توجه مسولین وشورای شهر. اوز

    از مسولان اوز میخواهیم که در ارتباط با نماینده مجلس مشکل تاسیس اداره ثبت اسناد واملاک را در شهرستان اوز حل و فصل نمایند مردم از این نظر در مضیقه هستند. شهرستان اوز درحالی از کمبود اداره ثبت ودفتر پلیس پلیس +۱۰ رنج میبرد که بخشهای کوچکتر منطقه در مجاورت ما. دارای این. ادارات هستند

  2. ننوشتید که آیا در مورد شهرستان اوز هم صحبت کرده

    • جاده لار جهرم بندرعباس شیراز جاده اوز بتدر و اوز شیزاز هم هست باتکمیل این پروژه خدمت بزرگی به مردم اوز میشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد