در سفر رئیس جمهور به فارس سه هزار میلیارد تومان به کل حوزه لارستان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از زیرترافیک رفتن ۶۵ کیلومتر از محور جهرم- لار- بندرعباس خبر داد و گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان فارس برای حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان اختصاص یافت.

به گزارش پسین اوز و به نقل از اداره کل راه و شهرسازی لارستان، طول محور جهرم- لار- بندرعباس ۳۸۴ کیلومتر بوده که با کمربندی شهر لار به ۴۰۵ کیلومتر می رسد.

حسن شبانی افزود: ۲۰۵ کیلومتر از این ۴۰۵کیلومتر در حوزه لارستان و ۵۳ کیلومتر در حوزه جهرم و ۱۴۷ کیلومتر در حوزه هرمزگان قرار دارد.

وی با اشاره به این که تاکنون ۶۵ کیلومتر زیربار ترافیک رفته است گفت: حدود ۱۴۰ کیلومتر باقی مانده است که سعی می شود؛ اقدام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی درباره محور اوز- کهنه- شرفویه گفت: این محور ۳۰ کیلومتر است که خیرین راهساز ۵۰ درصد آن را کار می کنند، ۶/۵ کیلومتر از آن هم آماده شده و در حال حاضر درخواست ماده ۲۳ ملی شده است.


2 دیدگاه

  1. همشهری. از اور

    درمورد. جاده. مربوط ( اوز. کهنه سرفویه )قرار شده بود که هر ۵ کیلومتر که زیر سازی آن آماده شود. آسفالت آن از طرف. دولت. انجام شود الان باید. از طرف. هیت امنای جاده. پیگیری. شود. تا. زیر سازی آن. خراب. نشود

  2. به امید خدا ماده ۲۳ برای جاده اوزکهنه شرفویه اجرا شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد