در شورای اداری آبان ماه شهرستان اوز چه گذشت

نشست شورای اداری شهرستان اوز با حضور تمامی اکثریت اعضاء در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ در تالار فرمانداری اوز برگزار شد.

اعضاء نشست بطور مجازی با اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، جواد قناعتی مدیرکل امور سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، احمدعلی افکاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس برای اعلام نتیجه ارزیابی دستگاه های اجرایی در کل استان فارس در ارتباط بوده و افکاری جلسه را آغاز و گفت: جشنواره شهید رجایی برای بررسی عملکرد دستگاههای استان فارس برگزار و امسال به جای شهریور در آبان، برگزار می شود.

وی افزود: شاخص ارزیابی برای تمام شهرستان های استان یکسان و شامل شاخص های عمومی و اختصاصی بوده است. افکاری با اشاره به امتیازات گفت: یکهزار امتیاز برای شاخص های اختصاصی و یکهزار امتیاز برای شاخص های عمومی در نظر گرفته شده است و از هر شهرستان سه دستگاه برتر معرفی می شوند.

در ادامه اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی، مقام شهدا را ستود و گفت: شهید رجایی الگوی سادگی، تلاش و مردم داری بود.

محبی پور افزود: هر مدیر اداره ای در شهرستان های نمونه و برتر شدند مورد توجه قرار گرفته و سعی می شود بستر بزرگ تری در اختیار او  قرار گیرد.

سینا آقایاری معاون فرماندار و دبیر شورای اداری گفت: برای ارزیابی دستگاه ها و مدیران در شهرستان رضایت مردم و ارباب رجوع را در راس ارزیابی ها قرار داده ایم.

ابراهیم احمدی مدیر دفتر نماینده مردم در مجلس با اشاره به نشست ۱۵ شهریور مردم و نماینده گفت: به قول حسین زاده حدود ۸۰ درصد اعتبارات در تهران و ۲۰ درصد در استان و شهرستان ها توزیع می شود.

وی پیگیری مطالبات مردمی را با تشکیل شورای ویژه برای تحقق نیازهای شهرستان ضروری  دانست.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز از برگزارکنندگان و ارزیابی کنندگان جشنواره شهید رجائی در اوز تشکر کرد و به سه دستگاه انتخابی برتر تبریک گفت.

محمدی افزود: همه دستگاه ها در اوز دارای امتیاز بالا بودند و انتخاب آنها بسیار سخت بود. فرماندار ۸ آبان، ۱۳ آبان را در تقویم جمهوری اسلامی مهم دانست و افزود: باید برای این ایام برنامه ریزی کرد. وی سرمایه گذاری برای تولید را در شهرستان مهم تلقی نمود و گفت: برای اجرای سرمایه گذاری به منظور تولید در شهرستان، آماده هر نوع همکاری هستیم.

در پایان ادارات برتر به ترتیب اولویت به شرح زیر معرفی شدند.

۱-اداره صنعت، معدن و تجارت.

۲-آموزش و پرورش.

۳-دامپزشکی.

در پایان از ثریا کمال دبیر جشنواره شهید رجائی اوز  و مهراب احمدی ارزیاب سپاسگزاری شد.


2 دیدگاه

  1. رحمان رحمانی

    سلام علیکم:
    آیا این ارزیابیها در تعیین انتخاب رئیس شهرداریها نقشی دارد در صورتی که جواب مثبت باشد میشود از مردم در باره عملکردها شهردار کنونی اوز نظر سنجی کرد نسبت به عملکردها ایشان در مدتی که شهردار هستن

  2. سوال از ریس شورای اوز

    شهرداری اوز بیشتر ۱۰. سال است که رتبه کشوری آن درجه ۶ است و همچنان ارتقا وپیشرفتی نداشته است درحالیکه سایر شهرداری های منطقه مانند. گراش وخنج. رتبه ۷. و شهرداری های. جویم. لطیفی. وخور هم. ارتقا پیدا کردند ولی شهرداری باسابقه اوز درجا می زند و هیچکس هم. در این مورد اطلاع رسانی نمی کند وشورای شهر و شهرداری هم بیخیال. نظرات مردم. هستند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد