دیدار با رابطین بخش بیدشهر در دفتر سرپرست بخشداری 

به گزارش پسین اوز و به نقل از طیبه نامی مشاور امور بانوان فرمانداری، امروز پنجشنبه ۲۴ مهرماه ۹۹ جلسه ای از طرف دبیرخانه زنان و خانواده فرمانداری شهرستان اوز با رابطین بانوان بخش بیدشهر در بخشداری بیدشهر تشکیل گردید.
جناب آقای منشی سرپرست بخشداری بخش بیدشهر از تشکیل جلسه استقبال و از حضور مشاور فرماندار و مسئول دبیرخانه زنان و خانواده فرمانداری تشکر و عنوان نمودند بانوان نیمی از جمعیت کشور و نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه بر عهده دارند.
و یکی از شاخص های اساسی توسعه پایدار مشارکت زنان در فرایند تصمیم گیری است .


طیبه نامی مشاور فرماندار ، روند تشکیل کارگروه رابطین بانوان بخش بیدشهر وبخش مرکزی را عنوان و در ادامه صحبت هایشان از جناب منشی بابت این زمان اختصاص داده شده به جلسه بانوان تشکر و از رابطین زنان درخواست نمود برای تشکیل شرکت تعاونی مشاغل خانگی و تامین نیاز در جهت اشتغال و توسعه‌ معیشت زنان بخش تلاش نمایند و آقای علیپور فرماندار محترم و جناب منشی معاون فرماندار و دبیر خانه زنان و خانواده فرمانداری نهایت همکاری و حمایت را خواهند داشت .
مورد بعدی صحبت در مورد تشکیل تیم سلامت روان در جهت کاهش آسیب های جامعه و خانواده و ارتقا جایگاه زنان تشکیل شده است .
تاکید بر انجام شاخص های ۱۰ گانه کشوری و بومی سازی آنها برای بخش بود که از دل شاخص مناسبات و روابط خانواده ، تشکیل تیم سلامت روان .
از دل شاخص اقتصاد و معیشت طی جلساتی با اداره تعاون لارستان طرح تشکیل و ثبت شرکت تعاونی برای بانوان و اشتغال زایی و بهبود معیشت می باشد .
رابطین بانوان بخش هم مواردی از مشکلات در حوزه زنان روستاها در موضوعات تشکیل کلاسهای روانشناسی و ایجاد اشتغال و ثبت شرکت تعاونی و … مطرح نمودند که مورد استقبال جناب منشی قرار گرفت وایشان اعلام حمایت و همکاری در همه زمینه ها که منجر به پیشرفت بخش و جامعه زنان باشد نمودند.
جلسه در ساعت ۱۰ صبح شروع و ساعت ۱۱ تمام شد .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد