رئیس دادگستری : اختلافات زمین و خانواده بیشترین پرونده در شهرستان اوز

رئیس دادگستری شهر ستان اوز در نخستین نشست با گروهی از مردم  در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز  به طور شفاف به پرسش ها پاسخ داد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز، سید حسام الدین زندوی رئیس دادگستری شهرستان اوز در یک نشست ۱۵۰ دقیقه ای به پرسش های حضار به طور شفاف پاسخ گفت.

عبدالعزیز خضری گفت: برای نخستین بار پس از بیماری کرونا نشست رئیس دادگاه با مردم در این دانشگاه بر پا شده است.

 خضری افزود: دانشگاه آزاد اوز پیوسته محل نشست و دعوت از محققان، نویسندگان و کارشناسان به نام محلی، استانی و کشوری به منظور برطرف کردن ابهامات و مشکلات مردم  بوده است.

درابتدای نشست محسن مهر آوران رئیس باشگاه پژوهشگران،  اهداف و چگونگی نشست را اعلام کرد.

زندوی رئیس دادگستری اوز ضمن بیان وضعیت قضائی شهرستان گفت: دادگاه اوز بر خلاف انتظار یک دادگاه فعال و دارای پرونده زیاد است.

 وی بیشترین پرونده های متشکله در دادگاه را اختلافات زمین و خانواده ذکر کرد و گفت: در بازه زمانی سه ماهه ۳۸ پرونده طلاق داشته ایم که مسلما غیر قابل انتظار است. زندوی همکاری معتمدان و ریش سفیدان را بهترین موضوع برای کاهش شکایات در دادگاه دانست.

 رئیس دادگاه اوز اظهار داشت: داشتن مکان دادگستری که در شان شهرستان باشد در اولویت فعلی ماست،  مقدمات آن فراهم شده است و به حمایت نیک اندیشان نیز نیاز است.  

این نشست که از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ در تالار شیخ سعدی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۳۷ نفر از مردم و مسئولان آغاز شده بود در ساعت ۱۹و۳۰ دقیقه با تاکید بر ادامه چنین نشستی هائی به پایان رسید.


5 دیدگاه

  1. خوب اگه دادگاه شلوغ است ، چرا تعداد قاضی ها افزایش نمی دهید یا دادگاه را گسترش نمی دهید؟

  2. حکایت. دادگستری. اوز

    دادگاه اوز باید به دادگستری تبدیل شود. ودارای. دادسرا ودادستان باشد وپرسنل آن هم افزایش یابد مانند شهرستانهای مشابه. دارای فضای. بزرگتر باشد. چنانچه خود دولت ومسولین کار گسترش. را شروع. کنند. وتعامل. ونزدیکی هم. بین مسولین. وخیران. ونیکوکاران. اوزی. ایجاد شود. ساختمان بزرگ. وشایسته فراهم میشود

  3. از جناب. ریس دادگستری. انتظار میرود که برای. استقرار. ادارات. ثبت. اسناد. وپزشکی. قانونی. که زیر مجموعه. قوه. قضایی هستند اقدامات لازم. وجدیت به خرج. دهند. تا نام. نیکی. از خود. بیادگار. گذارند. اینشالله

  4. علت پروندها در دادگستری اوز چیست

    مشکلات اجتماعی در اوز همانند سایر شهرستانها ناشی از شرایط کلی جامعه ایران. است که دران فساد اعتیاد وطلاق. دران زیاد شده است به نظر می‌رسد نگاه جامعه شناسانه ویا بادید گاه روانشناسی اجتماعی. به این قضیه باید توجه کنیم قطعا در آینده هم این تنش‌های. اجتماعی. وجود خواهد. داشت وورود عقلا وعلما هم. چندان. کارساز. نخواهد بود شاید. تااندکی. تاثیر. داشته باشد

  5. قابل توجه ریس محترم. دادگستری. اوز

    به عنوان یک شهروند اوز به ریس محترم دادگستری پیشنهاد میدهم برای پیشرفت امور دادگاه واز جمله گسترش فضای فیزیکی اداره وساختمان جدید. دادگستری. در اوز وکمک گرفتن از اهالی ومعتمدین شهر. قبل از هر چیز. ارتباط وتعامل. ونزدیکی واخوت بین مسولین محترم. وخیران. ونیکوکاران. وافراد فعال اجتماعی. در محل. لازمه کار. است. که باید. دراین راه با برنامه چاره. اندیشی شود. وحتما هم. موفقیت بدنبال. دارد. اینشالله

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد