زنگ آغاز سال تحصیلی در شهرستان اوز به صدا درآمد

پسین اوز

زنگ آغاز سال تحصیلی در شهرستان اوز به صدا درآمد

به گزارش پسین اوز، بامداد شنبه ۱۵ شهریور۹۹ امروز با حضور گروهی از دانش آموزان، اولیاء، فرهنگیان، فرماندار، روسای شورای شهر و شهرستان، دانشگاه آزاد، شهرداری، فرهنگ و ارشاد، پسین اوز، شبکه بهداشت و پلیس راهور، فرماندهان نظامی و انتظامی زنگ آغاز سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ در دبیرستان ثریانژاد اوز به صدا درآمد و ۹ هزار دانش آموز شهرستان اوز به صورت حضوری و غیرحضوری سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

فرماندار شهرستان اوز در این آیین گفت: در این شرایط سخت انتظار من از دانش آموزان، اولیاء و همکاران فرهنگی این است که دستورالعمل های بهداشتی بطور دقیق اجرا شود. گرچه جایگاه علم و دانش بسیار والا و ضرورت آموزش در جامعه به شدت احساس می شود. ولی سلامت مردم هم برای ما مهم است. علی اصغر علی پور ضمن اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) گفت: هر چه از علم کاسته شود، به تدریج بر آن افزوده می گردد ولی هر چه از ثروت کاسته شود به تدریج از آن کسر می گردد.

علی پور با تاکید بر این که علم و دانش محور و شاخص توسعه پایدار است برگسترش و آموزش آن اصرار ورزید. در ادامه زنگ سال تحصیلی توسط فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و رئیس شورای شهر، شهرستان و سخنگوی شورای استان به صدا درآمد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز ضمن تبریک سال تحصیلی جدید گفت: هفته گذشته به صورت ویدئوکنفرانس در محضر مقام معظم رهبری بودیم که فرازهای از سخنان رهبر را اعلام می کنم: ۱-از آموزش و پرورش تشکر شد ۲-نگاه در آموزش و پرورش باید زیربنایی باشد ۳-در آموزش و پرورش هیچ عنصری به اندازه معلم اهمیت ندار ۴-معلمان افسران، سپاه پیشرفت کشور هستند ۵-خروجی آموزش و پرورش باید مبتنی بر تفکر عالمانه باشد.

محمدرضا رضایی افزود: سعی شده است تمهیدات لازم در تمام شهرستان برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی به کار گیریم چون سلامت دانش آموزان برای ما مهم است. در حال حاضر شهرستان اوز در وضعیت زرد قرار دارد و کلاس های ما به صورت حضوری و غیر حضوری است و تابع ستاد مبارزه با کرونا استان هستیم؛ و ممکن است در هر زمان شیوه آموزشی ما نیز تفاوت کند.

 قبل از سخنان فرماندار و مدیر آموزش و پرورش؛ دانش آموزان غیاث پور و حمیدی به اجرای دکلمه پرداختند و آیدا مختاری مجری برنامه بود. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد