سال گذشته ۲۴۸ ازدواج و ۶۲ طلاق در شهرستان اوز

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اوز از وقوع ۲۴۸فقره ازدواج و ۶۲ طلاق در سال ۱۴۰۱ خورشیدی در شهرستان اوز خبر داد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اوز در سال ۱۴۰۱ خورشیدی ۲۴۸ فقره ازدواج و ۶۲ فقره طلاق در این شهرستان روی داده است.

فرزاد رادمان افزود: در سال ۱۴۰۱ به ازای هر ۴ فقره ازدواج یک فقره طلاق صورت پذیرفته است. وی همچنین گفت: ۵۰۹ فقره ولادت و ۱۹۰ فقره فوت در دفاتر رسمی این اداره در سال گذشته ثبت شده است. یعنی به ازای هر ۶۸/۲ نوزاد تولد یافته یکنفر از این شهرستان فوت شده است.

رادمان در مورد فراوانی اسامی اظهار داشت: در سال گذشته فاطمه، رستا و آوا در بین دختران بیشترین فراوانی را داشته و محمد، آریا و آیهان نیز در بین نوزادان پسر بیشترین فراوانی نامگذاری را در شهرستان اوز داشته ایم.

گفتنی است که نرخ ازدواج در شهرستان های: ۱- لامرد ۲- فیروزآباد ۳- خنج از سایر شهرسان های استان بیشتر و نرخ طلاق در شهرستان های: ۱- زرقان ۲- لامرد ۳- خرم بید از سایر شهرستان های فارس بیشتر بوده است.

 


3 دیدگاه

  1. شهروند. کارمند. بومی

    بسیار عالی. ممنون ازین. اطلاعات که به برای افکار عمومی. لازم. است سپاس از اداره ثبت. احوال اوز

  2. قابل توجه. ریس. اداره. ثبت. احوال. اوز

    جناب آقای. رادمان. چنانچه بخواهند. ساختمان. جدید. اداره ثبت. احوال. اور زودتر به سر. وسامانی. برسد. لازم. است. با شورای شهر. وخیران. ونیکوکاران آنرا مطرح. وپیگیری. نمایند زیرا. این. اداره با سابقه بسیار. ضروری. است

  3. بهتر بود تعداد فوتی ها وتعداد نوزادان از نظر جنسیتی مشخص می کردید . همچنین تعداد هر بخش ومرکز شهرستان هم معلوم می شد مثلا اوز چند فوتی ویا چند دختر وپسر به دنیا اومدن یا بخش بیدشهر وبخش مرکزی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد