سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اوز طی آیین ویژه ای معرفی شد

آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان اوز با حضور حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، گراش، اوز و خنج، اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و مسئولان محلی در تالار فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش پسین اوز، در این آیین امام جمعه موقت اوز، یاد شهدا و پاک دلان را که باعث امنیت جامعه و کشور شده‌اند را گرامی داشت.

«تعهد و تخصص ویژگی شاخص مسئولیت»

 شیخ محمدصالح انصاری با اشاره به آیات قرآن کریم تعهد و تخصص را از ویژگی‌های مسئولیت برای پر کردن جای خالی شهدا دانست و گفت: مسئولیت ها امانت هستند.

 وی با تاکید بر اینکه مسئولان نمایندگان نظام هستند اظهار داشت: همه ما به ویژه مسئولان باید مواظب عملکرد خویش باشیم. شیخ  انصاری از خدمات علی اصغر علی پور فرماندار سابق تشکر و برای محمد محمدی فرماندار جدید آرزوی توفیق کرد.

«سردار سلیمانی الگو مردم داری»

 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سردار سلیمانی را نمونه بارز عینی مردم داری معرفی کرد و گفت: وی همه جا پیشرو بود و فرماندار هر شهرستان نیز باید در خدمتگزاری به مردم پیشرو باشد.

حسین حسین زاده شهرستان اوز را منشاء علم، فرهنگ، ادب و سخاوت معرفی کرد و از فرماندار جدید درخواست کرد که این مردم شایسته خدمات والا هستند. بنابراین باید به آنان خدمت کرد. حسین زاده نیز از زحمات علی پور تشکر و برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت نمود. وی برای توسعه شهرستان اعلام همکاری کرد.

 «سرباز انقلاب و پیرو ولایت فقیه هستم»

 علی اصغر علی پور نخستین فرماندار شهرستان اوز گفت: در مدت ۲ سال و ۲ ماه مسئولیت خود سعی در خدمتگزاری به مردم کردم که به رنگ خاک و همراه نظام بودند و اگر در جایی  قصوری یا دلگیری پیش آمده است تقاضای عفو و بخشش و حلالیت می کنم.

 علی پور خود را موظف به اجرای وصیت نامه شهدای خانواده اش کرد و گفت: من سرباز انقلاب و پیرو ولایت فقیه هستم. فرماندار سابق اوز به اختصار دستاوردهای خویش را در مدت مسئولیت به شرح زیر ارائه نمود: شهرک صنعتی را فعال و شهرک صنعتی شماره ۲ را راه اندازی کرده و افزون بر ۴۲۰ میلیارد تومان در حوزه اقتصاد و صنعت مجوز و یا کار اجرایی انجام می‌شود. راه اندازی دهکده مشاغل در بیدشهر، بازنگری طرح هادی روستاها با هزینه ۱۱ میلیارد تومان، گازرسانی به بخش بیدشهر با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان و توسعه گاز در مرکز شهرستان و فیشور همچنین زیرساخت های مخابراتی با هزینه ۱۰ میلیارد تومان و توسعه و تجهیز برق شهر روستاها با ۲۲ میلیارد تومان هزینه و بالاتر از همه با مساعدت  نماینده مجلس مجوز رسمی بیمارستان راه پیما اخذ شد و عملیات ساخت. محور اوز- شرفویه با ۱۰۵ میلیارد تومان و اوز- کوره – هیرم-  بختیارویه با هزینه۱۴۰میلیارد تومان و تاسیسات مجهز ورزشی و استقرار ۳۴ اداره که ۷ اداره آن قبلاً بوده و ارتقا یافته است.

 علی پور برخورد قاطع با سوداگران مرگ، تقویت رده های بسیج، ارتقاء کوره به شهر و پیگیری صدور مجوز ارتقای بیدشهر و افزایش مشارکت مردم در انتخابات از ۱۷ درصد به ۳۲ درصد را از اقدامات دوساله خویش دانست.

 «نو شدن دیدگاه‌ها و تحرک در خدمتگزاری به مردم»

 محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس سخنانش را امیدوار کننده، بشارت دهنده و قاطع بیان کرد و گفت: زمانی که طرحهای دهه فجر را در این شهرستان افتتاح و آن را با سایر شهرستانها مقایسه می‌کردم به طور واقعی به تفاوت ها و جلوه های شهرستان و مردم اوز پی بردم. در یک جمله خیر، برکت، معرفت، ادب و فرهنگ با نام شهرستان اوز همراه است.

 اسماعیل محبی پور سلام گرم دکتر ایمانیه استاندار فارس را به حضار اعلام و از تذکرات معنوی و ارشادی امام جمعه موقت سپاسگزاری کرد. محبی پور از تلاش‌های صورت گرفته برای دستیابی به توسعه در شهرستان سپاسگزاری نمود؛ و از فرماندار جدید درخواست کرد که این مسیر را ادامه دهد.

 وی ضمن قدردانی از علی پور فرماندار سابق گفت: همیشه اولین ها در ذهن و خاطره ها می ماند. معاون سیاسی استانداری فارس دلیل تعویض فرماندار را عمومی ذکر کرد و اظهار داشت: این تغییرات برای به وقوع پیوستن اتفاقات بهتری است.  جابجایی برای تغییر و نوشدن دیدگاه‌ها و تحرک در خدمتگزاری است.

محبی پور پیشرفت و توسعه همه مناطق از جمله شهرستان اوز را در گرو وحدت، همدلی و حرکت هماهنگ دانست. این مقام مسئول استانداری وظیفه حکومت ها را حکمرانی دانست و نوع آنها را که دیکتاتوری یا مردم سالاری است متفاوت ذکر کرد و گفت: جمهوری اسلامی اتکا به مردم دارد. مدل حکمرانی جمهوری اسلامی، مردم محور است هرکجا کار به دست مردم سپرده شده موفقیت به دست آمده است. در حکومت جمهوری اسلامی دین و شریعت خط قرمز است و باید در تمام ارکان ها لحاظ شود.

وی به فرمانداران استان از جمله شهرستان اوز توصیه کرد به شوراها اهمیت بدهید. مردم فارس به ویژه اوز علاقه‌مند هستند که برای شهر و روستاهای خویش تلاش کنند و نظارت فرمانداران باعث پیشرفت و نشاط است.

 محبی پور به فرماندار جدید توصیه کرد که : ۱- صداقت و فساد ستیزی را در راس امور قرار دهد. ۲- با نخبگان و اهل فن و خیرین تعامل و هماهنگی ایجاد شود. ۳- ظرفیت‌های طبیعی و انسانی شناسایی شوند ۴ – نیازمندیهای شهرستان را شناسایی و اولویت بندی کنید. ۵- به دنبال توسعه شهرستان باشید. ۶ – عوامل مخل وحدت و همدلی را شناسایی و طرد و در ترویج فرهنگ، همدلی و وحدت کوشا باشید.

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس از زحمات ۲ سال و  ۲ماهه علی اصغر علی پور سپاسگزاری کرده و برای وی آرزوی توفیق کرد و محمد محمدی اهل بوانات دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان اوز معرفی نمود.

 در ادامه حکم انتصاب فرماندار جدید و لوح سپاس فرماندار سابق توسط وحید رضایی مجری مراسم قرائت و به آنان اهدا شد.

 در ادامه فریبا صالحی رئیس شورای شهرستان اوز سه لوح تقدیر برای محبی پور، حسین زاده و علی پور قرائت و به آنها اهدا کرد.

 «از امروز من شهروند اوزی هستم»

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اوز ابتدا از حسن اعتماد استانداری تشکر کرد و گفت: از امروز خود را به عنوان یک شهروند اوزی می‌دانم. امید است بتوانم نام نیکی از خود در این شهرستان به جای بگذارم.

 محمد محمدی افزود: سعی می‌کنم مطالبات به حق مردم را پیگیری کنم. محورهای توسعه شهرستان از جاده می‌گذرد و در این مقوله وارد می‌شوم. ظرفیت‌های بسیاری در شهرستان است که شناسایی و احیا می‌کنم. در تحقق شعار دولت رئیسی که مردم باید محور تمام امور باشند را انجام می‌دهم. فساد ستیزی در رأس کارهای من است.

 «ظرفیت توانایی انسانی شهرستان بالاست»

 احمد خضری مسئول خانه مطبوعات و رسانه‌ها و دبیر گروه رشا و مدیرمسئول پسین اوز، از ظرفیت‌های منطقه صحبت کرد و گفت: نیروی انسانی؛ یکی از پتانسیل های قوی این شهرستان است که در قالب خیرین و مشاوران می‌توانند برای دستیابی به توسعه پایدار کمک کنند. خضری برای دستیابی به توسعه پایدار وجود زیرساخت ها مانند: راه، آب، گاز و تلفن اشاره کرد و گفت: بهتر است برنامه ریزی را نیز اضافه کنیم که مسلما هر فرمانداری برای اداره هر شهرستان دارای برنامه است و برای تحقق برنامه‌ها مردم، خیرین، اصحاب رسانه آماده همکاری هستند.

در این آیین، اصحاب رسانه، روسای شوراهای شهر، شهرستان و بخش ها، بخشداران، معاون فرماندار، شهردار اوز، سرپرست شهرداری کوره، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، امام جمعه موقت، مسئول نهاد رهبری در نیروی انتظامی شهرستان، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی، روسای اداره اطلاعات سپاه و شهرستان های لارستان، اوز، گراش و خنج، رئیس دادگستری شهرستان، مسئول نظارت شورای نگهبان، حضور داشتند.


2 دیدگاه

  1. تقاضا از فرماندار جدید

    از فرماندار جدید آقای محمدی تقاضا میشود کمبود ادارات باقیمانده مانند ثبت اسناد. پزشکی قانونی. محیط زیست امور آب. ودفتر پلیس ۱۰+ و…..را با جدیت پیگیری نمایید اینشالله مردم خوب شهرستان در صورت تحرک شما همکاری خواهند کرد

  2. برای علی پور فرماندار سابق ومحمدی فرماندار جدید آرزوی موفقیت داریم امید است اداره ثبت وپلیس +۱۰ هرچه زودتر تاسیس شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد