سرپرست جدید فرمانداری ویژه لارستان معرفی شد

احمد خضری: داریوش دهقان به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان معرفی و از خدمات جلیل حسنی حقیقی تجلیل شد.

 به گزارش پسین اوز، با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری فارس، نمانیده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه لارستان، مسئولان و ائمه جمعه و جماعت اهل تسنن و تشیع لارستان و جمعی از مردم شهرستان های لارستان، اوز، کازرون، خرامه و کوار سرپرست جدید فرمانداری ویژه لارستان طی آیین ویژه ای در تالار فرهنگ شهر لار معرفی شد.

در این آیین حجت الاسلام موسوی خرم ضمن تجلیل از خدمات جلیل حسنی از داریوش دهقان فرماندار جدید مطالبات مردم شهرستان لارستان را در خواست کرد که در راس آنها تسریع در دو بانده شدن جاده جهرم- لار- بندرعباس بود. شیخ اسلام عالیان امام جمعه اهل سنت شهر لطیفی لار اظهار داشت: امید است با اقدامات مسئولان، لارستان به جایگاه شایسته برسد.

جلیل حسنی حقیقی فرماندار سابق لارستان گفت: ۱۳۶۳ طرح طی ۵ سال اخیر با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری رسید. حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، گراش، اوز و خنج گفت: توسعه منطقه بستگی به زیرساخت ها و صنعت دارد.

اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری فارس اظهار داشت: دلیل انتخاب داریوش دهقان به عنوان فرماندار لارستان، تجربه، انرژی جوانی و انقلابی بودن وی است.

داریوش دهقان سرپرست جدید فرمانداری لارستان، نیز گفت: با کمک همه سعی می کنیم لارستان را به جایگاه واقعی خود رسانیده و این شهرستان در کشور مطرح گردد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد