سفره خانه سنتی قلعه اوز میزبان پانزدهمین همایش پیاده روی صبحگاهی

*سفره خانه سنتی قلعه اوز میزبان پانزدهمین همایش پیاده روی صبحگاهی*
با حضور جمع کثیری از علاقمندان به ورزش های همگانی پانزدهمین همایش پیاده روی صبحگاهی به هدف افزایش نشاط عمومی و معرفی نقش ورزش در سلامتی جسم و روح و تشویق مردم به تحرک و ورزش و توسعه ورزش همگانی در اوز برگزار شد .


در این همایش پیاده روی که با شعار ورزش و کارآفرینی نیاز مبرم جامعه نامگذاری شده بود شرکت کنندگان از اولین ساعات صبح مقابل ساختمان شهرداری تجمع نمودند و راس ساعت شش صبح بصورت گروهی مسیرهای از قبل تعیین شده خیابان زمین پیما ، میدان تائب ، خیابان بنی عباسی ، بلوار امیراد، میدان ن والقلم ، بلوار امام را طی کردند و در نهایت در محل سفره خانه سنتی قلعه اوز اجتماع نمودند و در این مکان با همراهی سید یوسف حسینی به نرمش صبحگاهی پرداختند ، در ادامه شرکت کنندگان در فضای صمیمی و دلنشین سفره خانه قلعه اوز در ضیافت صبحانه سالم که از طرف میزبان برنامه تدارک دیده شده بود شرکت کردند .
در این همایش پیاده روی صبحگاهی پس از اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی به خردسال ترین و مسن ترین شرکت کننده جوایزی از طرف مدیریت سفره خانه سنتی قلعه اهدا گردید، همچنین فایزه رضایی نائب رئیس هیات ورزش های همگانی ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی از محمد شکوه و همکاران وی به پاس کار آفرینی در راستای توسعه اشتغال زائی وتجلی کسب و کار در جامعه تقدیر و تشکر نمود .
پانزدهمین گردهمایی ورزشی با مجری گری مهندس محمدصادق قاسمی و به همت هیات ورزش های همگانی وهمکاری اداره ورزش و جوانان و همراهی گروه مجازی دوستداران بهداشت و محیط زیست اوز و میزبانی قابل تحسین سفره خانه سنتی قلعه اوز و همکاری اورژانس ۱۱۵ در آخرین جمعه از تیرماه سال ۹۸ برگزار گردید.
لازم به ذکر است که سفره خانه سنتی قلعه اوز با طراحی زیبا و چشم انداز منحصر به فرد در فضای بسیار دلنشین در ضلع شرقی جایگاه سوخت ملکی اوز قراردارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد