سفر استاندار به شهرستان اوز با بازدید از فیشور آغاز شد

ارتقاء دهستان فیشور به بخش از مهم ترین مطالبات مردم فیشور در بازدید استاندار از این دهستان بود.

به گزارش پسین اوز، محمدهادی ایمانیه به اتفاق حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه شامگاه روز شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ از مجتمع فرهنگی، آموزشی و بهزیستی که از محل خیریه شادروان محمدزمان پور ساخته شده است بازدید کردند.

تاج الدین محمدی دهیار و علیرضا بال افکن معاون اداره کل بهزیستی فارس درباره مجتمع اظهار داشتند: این مجتمع در زمینی به مساحت یکهزار و ۶۴۰ متر در ۲ طبقه و یکهزار و ۷۵۰ متر مربع زیربنا و با هزینه ای افزون بر ۲۱ میلیارد تومان از محل خیریه شادروان محمد زمان پور ساخته شده و آماده بهره برداری است.

مجتمع زمان پور ساختمانی است که دارای دفتر مدیریت، ۱۶ کلاس درس برای آموزش مهد کودک و پیش دبستانی، تالار اجتماعات، نمازخانه، مددکاری آموزشی برای افراد معلول، کلاس های فنی و آموزشی، پیشگیری از اعتیاد، فعالیت و ایجاد اشتغال برای زنان بی سرپرست و بدسرپرست و غیره است. این مجتمع با این خدمات در ۵ شهرستان جنوبی کم نظیر است.

در بازدید استاندار از فیشور شیخ عبدالعزیز حنیفی امام جمعه، شاکر عبدی رئیس شورای بخش مرکزی، فتح اله امینی عضو شورای شهرستان و استان فارس و انسیه گلابی بخشدار مرکزی خواستار ارتقاء دهستان فیشور شدند. بخشدار مرکزی نیز اصلاح طرح هادی را مطرح ساخت.

استاندار فارس گفت: اصلاح طرح هادی در استان انجام می شود. درباره ارتقاء فیشور، مجموعه استانداری با این طرح موافق است. اما باید راهکارهای قانونی آن نیر فراهم شود و امید است انجام پذیرد.


1 دیدگاه

  1. زنده باد فیشور و فیشوری
    یه خسته نباشید میگم خدمت دهیار و اعضای شورای فیشور و الخصوص خانم حقیقت بخاطر دست نوشته که بانو زینب سلیمانی در استقبال از استاندار روخوانی کردن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد