سفر استاندار فارس به شهرستان اوز

استاندار فارس به اوز سفر کرد.

به گزارش پسین اوز، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به همراه معاونان و جمعی از مدیران کل دستگاه های مختلف اجرایی روز چهارشنبه  ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲در گلزار شهدا شهر اوز حضور یافت و با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهدا این شهر ادای احترام کرد.

خوش آمدگویی دانش آموزان رمیصا زمانی و آلما ارژنگ به استاندار و هیئت همراه فرصتی برای درخواست امید به حل مشکلات، توسعه و پیشرفت شهرستان بود.

پس از عطر افشانی قبور شهدا،  استاندار  به اتفاق هیئت همراه از محل احداث ساختمان نهضت مسکن ملی بازدید و حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان توضیحات کوتاهی ارائه کرد.

برنامه بعدی سفر استاندار حضور در منزل مرحوم شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اوز جهت عرض تسلیت با حضور جمعی از علما،  فرزندان  و معتمدین بود. ایمانیه ضمن تسلیت درگذشت امام جمعه فقید اوز، شیخ قاضی زاده را نماد وحدت در منطقه دانست.

 ساعت ۳ بعد ظهر دیدار مردمی با استاندار در تالار  فرمانداری، با حضور ۱۶ نفر که در فراخوان ثبت نام کرده بودند با استاندار صحبت و درخواست های مکتوب خود را ارائه دادند.

ساعت ۴  تا ۶ بعد از ظهر نشست با فعالین صنعتی و اقتصادی شهرستان و جلسه شورای اداری استان و شهرستان با حضور مدیران کل استان بود.

سفر استاندار  به جنوب فارس؛ فرصتی برای بیان چالش ها و امید به حل مشکلات بود؛ که امید است، مسئولین شهرستان اوز این فرصت را مغتنم شمرده باشند و برای بیان دغدغه ها، برخی مشکلات زیرساختی و دردهای عمیق شهرستان از جمله در حوزه راه،آب، بهداشت و درمان، آموزش، فرهنگ، استقرار ادارات ثبت اسناد و املاک و پلیس + ۱۰و… در این سفر یک روزه استاندار به مناطق جنوبی فارس به طور شفاف و صریح در اختیار مجموعه مدیریت اجرایی استان قرار داده باشند.


6 دیدگاه

  1. افکار عمومی. در اوز

    به نظر می‌رسد در این جلسات. اصحاب رسانه. وفعالان اجتماعی. وخیران اوزی چندان. نقشی. نداشته اند وبرخلاف. گراش که مصوبات جدید. وقدیم سفر. استاندار مشخص واعلام. شده. است. در اوز مصوباتودرخواستهای. مردمی. تاکنون. از طرف فرمانداری. اعلام. نشده. است که مردم. اور منتظر. اعلام. فرماندار محترم. هستند

  2. قابل توجه مهندس محمدی فرماندار محترم. اوز

    جناب آقای محمدی. آیا مطالبات. زیر ساختی شهرستان. شامل ۱- جاده مربط. وبلوک بید شهر. ۲_. موضوع. دستگاه. سی تی. اسکن بیمارستان. ۳_ موضوع. مخزن آب دولتی. در اوز. ۴-. استقرار. اداره مهم وکلیدی. ثبت. اسناد. املاک در اوز به عنوان مصوبه. قابل پیگیری. در سفر. استاندار پیگیری ودنبال شد لطفا برای. مردم. اطلاع رسانی فرمایید

  3. سفر کوتاه و در محیط بسته جلسه و با این سرعت در این دولت خیلی جالب نیست وقتی ریاست جمهوری در مراسمی محیط باز و بزرگ حضور میاید و راحت به دغدغه و مشکلات مردم پاسخ می دهد ای کاش فرماندار که جای خود و حتی استاتدارد در محیطی باز میان مردم می امد و با قشرهای مردم صحبت میکرد و گرنه این محیط بسته دردی از مردم کاهش نمی دهد مدیران و اصحاب رسانه و گروههای فشار و قدرت همیشه و درکنار مسولین هستند….امید است در آینده از فرماندار و استاندار هر از چند ماهی در جلسات میان مردم و اجتماع عامه بیان

  4. سفرهای مقامات باید روشن وخروج داشته باشد ،ما نفهمیدیم نتیجه این سفر چه در بر داشت ؟

  5. مردم منتظرند ببینند استاندار چه امتیازی به شهرستان داد وظیفه فرماندار است که اعلام کند

  6. سفر. جناب. استاندار. به. اوز. وگراش

    برای اطلاع. از مصوبات سفر اخیر. آقای. استاندار فارس به گراش به سایت های خبری. گریشنا. ومیلاد. لارستان مراجعه نمایید واطهارات فرماندار گراش. را درباره مصوبات ۲۳+۶ در باره گراش. مطلع گردید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد