سنجش ۱۰۰ درصدی مردم شهرستان اوز در پویش ملی سلامت

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز از پویش ۱۰۰ درصدی مردم شهرستان اوز در طرح پویش ملی سلامت خبر داد.

به گزارش پسین اوز، نازنین رضائی گفت: اجرای طرح غربالگری برای افراد بالای ۱۸ سال در شهرستان اوز از ۲۰ آبان ماه امسال آغاز شد که این طرح ۳۲ هزار و ۸۳۰ نفر  نفر به لحاظ فشار خون و دیابت غربالگری شدند.

وی ضمن تشکر از مشارکت بالای مردم و تلاش همکاران در اجرای پویش ملی سلامت گفت: این پویش گام بسیار مهمی در شناسایی به موقع بیماری و عاملی برای مراقبت های لازم و درمان به موقع بود.

دکتر رضائی افزود از ابتدای طرح ۸ هزار و ۶۳۶ نفر پیش فشار خون، ۲۲۷ نفر مشکوک به فشار خون، ۲ هزار و ۳۰۵ نفر پره دیابتیک و ۳۰۳ نفر مشکوک به دیابت شناسایی شده است که برای آزمایش تکمیلی و در صورت نیاز درمان مناسب به پزشک ارجاع داده شدند.

بررسی مداوم قند و فشارخون افراد باعث می شود تا بتوانیم این بیماری را کنترل و مراقبت کنیم و در پیشگیری بسیاری از سکته های قلبی و مغزی موفق باشیم.

وی در پایان بار دیگر از حمایت و همکاری و مساعدت مجموعه فرمانداری، دانشکده علوم پزشکی لارستان، دفتر امام جمعه محترم و سایر ادارات و ارگانها علی الخصوص مردم شریف شهرستان وپسین اوز تقدیر و تشکر نمود.


1 دیدگاه

  1. از کارکنان. بیمارستان. امیدوار

    اطلاع رسانی از طرف ریس شبکه بهداشت. ودرمان شهرستان. اوز. را بفال نیک. میگیریم امید. داریم که ایشان درعرصه فعالیت های. بهداشت. ودرمان. اوز. درسانه. ها فعال باشند ودر مورد بیمارستان اوز وتجهیز. امکانات آن. فعال باشند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد