سومین نشست گروه همگام با مردم در دانشگاه آزاد

سومین نشست اعضای گروه مجازی همگام با مردم با مدیریت جعفر راستگو عضو شورای اسلامی استان فارس با حضور ۶۰ نفر در تالار شیخ سعدی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه روز یکشنبه اول بهمن ۹۶ برگزار شد. دستور این نشست حول سه محور: ۱-ورزش و جوانان ۲-مشکلات بیمارستان امیدوار ۳-موضوع اتباع بیگانه بود. 

پس از تلاوت قرآن توسط یعقوب فقیهی، بخشدار ضمن سپاس از گردانندگان نشست و با اشاره به فضاهای مجازی که می تواند اثرات مثبت و منفی داشته باشد به تعامل و همدلی بین مردم اشاره کرد و از حضور زنان و مردان اوز در صحنه های اجتماعی که باعث رشد و توسعه است سپاسگزاری کرد.

محمدحسین آتش فراز اتباع بیگانه را به دو دسته: ۱-دارای مجوز ۲- بدون مجوز تقسیم کرد و گفت: آنانی که دارای مجوز هستند نیز دو گروه هستند. ۱-هنجارشکنان ۲-کسانی که طبق قانون و مقررات زندگی می کنند. وی اظهار داشت: با هنجارشکنان طبق مقررات برخورد می شود.

سیدیوسف حسینی رئیس ورزش و جوانان، فعالیت ها و اقدامات ورزشی را تشریح کرد و اظهار داشت: کاراته ما از مرز کشور گذشته و جهانی شده است در اسب سواری، شنا، فوتبال، والیبال بانوان، تنیس روی میز، کوهنوری، پرورش اندام، کشتی و… نیز فعال هستیم. حسینی با اشاره به این که ۲۳ هیات ورزشی در اوز فعال است نقش بانوان را در ورزش چشمگیر دانست و گفت ۱۸ هیات ورزشی مربوط به زنان است. 

یونس امیدوار و ابراهیم احمدی از اعضاء هیات امنای بیمارستان در مورد مشکلات بیمارستان صحبت کردند و یونس امیدوار در دفاع از عملکرد بیمارستان اظهار داشت: رئیس و کارکنان مشغول فعالیت هستند ولی ممکن است مشکلاتی هم باشد. ابراهیم احمدی دبیر هیات امناء ضمن یادآوری پیشینه مثبت بیمارستان امیدوار اظهار داشت: طبق آمار و مدارک موجود بیمارستان  در حال حاضر دچار افت کمی و کیفی شده است و باید مسئولان پاسخگو باشند.

وحید علمدار مدیر بیمارستان نیز اقدامات بیمارستان را تشریح کرد و گفت: اگر بیمارستان از درجه یک به درجه ۲ تنزل یافته است خدمات آن تنزل نیافته و مانند سابق و حتی بهتر خدمات رسانی می کنیم. وی علت بازگشت پزشکان به مطب را مربوط به طرح تحول سلامت دانست و گفت: مشکلات مالی باعث این موضوع شده است. در این جلسه علی تیرزن به عنوان دبیر، جلسه را اداره می کرد و ۱۲ نفر از حضار در مورد ورزش، بیمارستان و اتباع بیگانه  پرسش کردند. جعفر راستگو اظهار داشت: مدیران و مسئولان بیمارستان مطالبی را درباره بیمارستان ارائه دادند که مردم و منتقدین خواستار ارائه مدرک و سند شدند.

در این نشست بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس ورزش و جوانان، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز، مسئولان بیمارستان (علمدار و حلاجی)، روسای هیات های ورزشی، مدیران و کارکنان پسین و پیام اوز حضور داشتند و محمود محبی نیز مطالبی را درباره بیمارستان اعلام کرد.

جلسه که از ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه آغاز شده بود در ساعت ۲۱ با پذیرایی که توسط آقایان راستگو و پیرزاد تهیه شده بود پایان یافت.   


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد