شصتمین شماره پسین اوز منتشر شد

 پرچمدار وحدت اهل سنت و تشیع جنوب کشور رخ در نقاب خاک کشید، دکتر سام بهمنی رئیس جدید بیمارستان امیداور اوز، علی تیرزن رئیس جدید اتاق اصناف شهرستان اوز، محمد اوزی کام ملت را در صدا و سیما شیرین می کند، مکتب خانه خای اوز پیشگام تر در آموزش مکتب خانه ای، گارد مبارزه با قاچاق کالا در ۷۰ سال پیس در اوز، کوه بانوی اوز قله ۴۴۵۰ متری در دنا را فتح کرد، شهرستان های مادر و کلیدی استان فارس را بشناسیم، بانوی فوتبال شهرستان اوز در اردوی تیم ملی، دریا، راه و اندیشه، ضامن توسعه مناطق جنوب استان فارس و…  از تیترهای این شماره پسین اوز می باشد.

 

دیگر مطالب و مقالات این شماره: چرا در تابستان آب در شهر اوز نقصان می یابد نوشته احمد خضری، پیشنهادات برای شکستن مقاومت افزایش بهای مسکن نوشته حمیرا نامدار،  اسامی زنان اوز طی ۲۵۰ سال گذشته نوشته عنایت اله نامور، جنوب استان فارس منطقه قلعه ها، بررسی حیات سیاسی مصطفی مصباح زاده اوزی نوشته رسول احمدلو، مسابقات فوتسالی که لارستان و خلور را شهره ورزشی کرد،  چرا شهرستان اوز از خدمات بنیاد برکت بی بهره است، پیگیری تاسیس اداره ثبت اسناد و املاک اوز، فیشور دارای سیستم جامع آب و اتفاقات آبفا شد، بررسی مشکلات و نقایص محورهای ارتباطی شهرستان اوز، درس های  بزرگ زندگی و …

مصاحبه های این ماه: محمد اوزی کام ملت را در صدا و سیما شیرین می کند و پدرش کام تهرانی ها را در بهارستان شیرین می کرد،  ۷۰سال پیش گارد مبارزه با قاچاق کالا در اوز فعال بود.

مطالب صفحات: اخبار، مقالات و سرگرمی  زینت بخش شماره ۶۰ پسین اوز هستند.

دوستان، همراهان و شهروندان شهرستان اوز می توانند آخرین اخبار را به تفصیل در پسین اوز مطالعه کنند. پسین اوز را می توانید در مطبوعاتی های شیراز، بندرعباس و اوز به ویژه از مطبوعاتی عالی زاده و جایگاه سوخت ملکی تهیه فرمایند.


1 دیدگاه

  1. پیشنهاد به مسولین. ارشد. در اوز

    به مناسبت هفته قوه قضاییه لازم. است. دیداری از طرف مقامات ومسولین. اداری. واصحاب رسانه در شهرستان. اوز. با مجموعه دادگستری. اوز انجام. شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد