شهرستان های جدید استان فارس در توزیع اعتبارات ویژه دیده شوند

به گزارش پسین اوز، و به نقل از خبرگزاری تسنیم، استاندار فارس در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به توزیع اعتبارات اظهار داشت: شهرستان های جدید استان فارس باید به صورت ویژه مدنظر قرار گیرند.

دکتر عنایت اله رحیمی افزود: ما به دنبال این نیستیم که در شهرستان های جدید ساختمان سازی کنیم بلکه باید به صورت مجتمعی کار شود تا صرفه جوئی نیز صورت گیرد. استاندار فارس با اشاره به افزایش اعتبارات ملی استان گفت: این موضوع را به فال نیک گرفته اما باید این را نیز درنظر داشت که هزینه ها مختلف برای اجرای پروژه ها نیز افزایش بالایی داشته است. گفتنی است که در ۱۰ مهر ۱۳۹۸ شهرستان های اوز، بختگان، بیضاء، خفر، زرقان، سرچهان و کوهچنار در استان فارس تاسیس شده اند که امسال از اعتبارات عمرانی مستقل برخوردار خواهند شد.

گفتنی است که اعتبارات عمرانی استان معادل یک هزار و ۶۴۳ میلیارد تومان است که یک هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.


2 دیدگاه

  1. بودجه استانی وتعداد اداره جات در اوز

    هر چقدر تعداد ادارات شهرستان بیشتر باشد بودجه واعتبارات بیشتری به اوز میدهند بنابراین باید هر چه زودتر ادارات اصلی وبسیار ضروری مانند ثبت اسناد دادگاه منابع طبیعی شبکه بهداشت ودرمان و…….در شهرستان مسقر شوند تا از استان بودجه بگیرند

  2. معلم از اوز

    امید واریم که نظر استاندار فارس اعمال شود زیرا شهرستان اوز هنوز چارت تشکیلاتی ان که شامل استقرار ادارات مختلف است وارتقای اداراتی که نمایندگی هستند هنوز انجام نشده وطبعا بودجه واعتباری همم مشخص ندارند امیدواری هست که ادارات ما از لار مستقل ودارای بودجه شوند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد