حسین زاده نماینده مردم در مجلس: هدایت کشور به سمت تولید و رونق اقتصادی

به گزارش پسین اوز و به نقل از ایرنا، حدود یک ماه از فعالیت رسمی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می گذرد. در این میان مردم چشم انتظار اقدام های اساسی از سوی نمایندگان قوه مقننه برای حل مشکلاتشان در سطح کلان کشوری و محلی هستند. حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز به ایرنا گفت: مجلس یازدهم باید یک مجلس قوی باشد و به سمتی پیش برود که منجر به افزایش تولید در کشور شود.

وی گفت: در کشور ما مصرف بیش از استانداردهای جهانی است. بنابراین می طلبد با وضع قوانینی در حوزه اشتغال و تولید به رونق اقتصادی کمک شود. حسین زاده تدوین قوانین مالیات بر ثروت غیرمولد را مطرح ساخت و گفت: ثروت هائی که در حوزه ساخت و ساز وجود دارد باید هدف مالیات باشد. همچنین مسکن را مورد توجه قرار داد و گفت در این راستا باید قوانین به نفع مردم وضع شود و کسانی که ثروت و سرمایه خویش را در زمینه تولید و صادرات به کار می برند باید از پرداخت مالیات معاف شوند.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در پایان گفت: پولشوئی، رانت خواری و قاچاق کالا و ارز باید در اولویت نظات مجلس قرار گیرد.

در این رابطه تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز، اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا، بازدید های میدانی از میادین ورودی و گمرک از مهمترین اولویت های مجلس یازدهم خواهد بود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد