صباغی برای دومین بار معاون درمان شد

محمد صباغی پزشک متخصص اهل اوز و رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی، به سمت معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان منصوب شد.

 به گزارش پسین اوز محسن سلمانپور رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان، محمد صباغی پزشک متخصص طب اورژانس و رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشکده علوم ‌پزشکی لارستان را به سمت سرپرست معاونت درمان منصوب کرد.

 صباغی برای دومین بار این سمت را عهده دار شده است. قبلا وی در مهر ماه ۱۳۹۵ معاون درمان دانشکده بوده است.

پسین اوز این انتصاب را تبریک عرض نموده و از وی و رئیس دانشکده در خواست دارد نسبت به تقاضا و درخواستهای مردم شهرستان اوز در حوزه بهداشت و درمان رسیدگی و بویژه در نصب دستگاه سی تی اسکن اقدام فوری شود.


4 دیدگاه

  1. کارمند بیمارستان. اوز

    مبارک است اما بیمارستان با سابقه اوز فاقد امکانات و تجهیزات است بخش مهم ICU و دستگاه CT اسکن ندارد و بیماران به گراش ولار میروند و درنتیجه بیمارستان اوز حالت امدادی وسرپایی دارد اگر کسی دراین موارد بکند در یادها و خاطره ها می ماند در غیر اینصورت سمت ها روزی تمام خواهد شد

  2. مگه شهرستان اوز هنوز سی تی اسکن نداره

  3. تقاضا از دکتر صباغی

    کسانی که در دوران خدمت خود برای زادگاه خود فعالیتی بنمایند ومنشا خدماتی شوند در عرصه تاریخ اوز به یادگار می مانند وگرنه دوران مسولیت تمام میشود واز خاطر مردم می روند بیمارستان اوز دچار کمبودهای زیادی در عرصه درمان است نه دستگاه سی تی اسکن دارد و نه بخش مراقبت های ویژه دارد و……بنابراین بیماران بیشتر به لار وگراش می روند وبیمارستان هم. درآمدی ندارد وبه صورت یک درمانگاه درآمده است انتظار میرود آقای دکتر صباغی فکری به حال این کمبودها بکند

  4. اوزی کارمند

    اگر فردی برای اوز کار کند خوب است حالا اوزی باشد ویا غیر بومی بیمارستان وشبکه بهداشت اوز دارای کمبودهای زیادی است مردم وبیماران بیشتر به گراش. میروند حالا این گوی. واین میدان.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد