صنایع غذائی به رشته های دانشکده بهداشت اوز افزوده شد

رشته علوم و صنایع غذائی به مجموعه رشته های دانشکده بهداشت شهرستان اوز افزوده می شود.
به گزارش پسین اوز و به نقل از وبدالارستان از بهمن ماه سال جاری دانشکده بهداشت شهرستان اوز در رشته صنایع غذائی دانشجو می پذیرد .


رئیس دانشکده بهداشت اوز در آئین تجلیل از حاج عبدالرزاق شرافت نیکوکار و سازنده دانشکده بهداشت گفت: همت خیرین در راه اندازی و حمایت از توسعه دانشکده ستودنی است.

محمود خدا دوست افزود: دانشکده بهداشت در برخی از رشته ها جزء تنها دانشکده های کلان منطقه ۵ است که رشته های ناب دارد. وی اضافه کرد که تاسیس رشته صنایع غذائی در بهمن ماه در این دانشکده از جمله رشته های مهم و ناب است.


3 دیدگاه

  1. دانشکده بهداشت اوز. وعدم. بودجه. مستقل وزارتی

    با تشکر از آقای. شرافت. بانی. دانشکده بهداشت. اوز این دانشکده دولتی دارای ۵ رشته مهم تحصیلی. بهداشت عمومی. بهداشت. خانواده. مهندسی بهداشت محیط. رشته. علوم تغذیه و مهندسی. صنایع. غذایی است اما از نظر. دولت. وزارت بهداشت. یک دانشکد ه مستقل. نیست ویک دانشکده. اقماری تابع علوپزسکی. لار است. که دارای بودجه. وزارتی. مستقل. نیست. که باید. پیگیری. جدی. بشود

  2. از کارکنان دانشکده بهداشت. اوز

    دانشکده بهداشت اوز. در نوع خود درفارس کم نظیر. است اما افسوس که پس. از گذشت. ده سال از تاسیس آن هنوز. در نزد دولت ووزارت. بهداشت. ودرمان. هویت مستقلی. ندارد وبعنوان یک دانشکده. اقماری بودجه. واعتبارات. آن بوسیله مسولان لار. تامین وتایید میشود و بودجه. ان‌ وزارتخانه. تعیین. نمی کند که باید. مسولان. در اوز. به فکر. چاره. باشند

  3. ضمن تبریک امیدوارم مسئولین دانشکده از مدرسان بو می هم جهت امر تدریس بهره ببرند .انشاالله

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد