طرح ویژه نظارتی ایام نوروز سال۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان

طرح ویژه نظارتی ایام نوروز سال۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان از تاریخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۲ لغایت ۱۵/۰۱/۱۴۰۳ اجرایی می شود.

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اوز، به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز سال ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، طرح ویژه نظارتی اجرا خواهد شد.

ماهوری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اوز گفت: طرح ویژه نظارتی از تاریخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۲ لغایت ۱۵/۰۱/۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

وی افزود:  اولویت بازرسی در طرح مذکور شامل انواع پوشاک، کیف، کفش، لوازم خانگی، کالاهای موجود سبد خانوار و کالای مصرفی در ماه مبارک رمضان می باشد. تمرکز تیم های بازرسی بر کالاهای پرتقاضای ایام پیشرو  بوده و از واحدهای صنفی بازرسی به عمل خواهد آمد و کسبه رسته های مذکور موظف به رعایت درصد سود قانونی و نرخنامه های مصوب و همچنین درج قیمت بر روی کالاهای عرضه ای می باشند.

لازم به ذکر است بازرسی از واحدهای صنفی به صورت محسوس و نامحسوس توسط تیم های بازرسی اداره صمت، اتاق اصناف، ناظران افتخاری و همچنین به صورت گشت های مشترک بازرسی با سایر ادارات به صورت دو شیفت صورت می پذیرد.

 شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شماره های  ۰۷۱۵۲۵۱۲۳۱۸ (اداره صمت) و ۰۷۱۵۲۵۱۸۹۷۷ (اتاق اصناف) و سامانه ۱۲۴ (وزارت صنعت، معدن و تجارت) تماس حاصل نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد