فرماندار اوز و ۷ مسئول، مشکلات طرح اقدام ملی را بررسی کردند

به گزارش پسین اوز؛ فرماندار، مدیریت مسکن اداره کل راه و شهرسازی لارستان، بنیاد مسکن، شهرداری و ادارات خدمات رسان به طرح اقدام ملی مسکن نشستی در فرمانداری تشکیل و پیرامون مسائل زیر بحث و گفتگو شد:

۱-ابتدا بهرام دوستی روشن سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز گزارش اجمالی از طرح اقدام ملی مسکن ارائه داد و گفت: ۱۲ طرح تهیه که در نهایت ۲ طرح نهائی و تایید شده است. وی از شهرداری، راه و شهرسازی و فرمانداری به خاطر همکاری تنگاتنگ سپاسگزاری کرد.

۲- علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز با تاکید بر اجرای فرهنگ منطقه گفت: سعی شود تا مسکن ملی ترکیبی از سنت و مدرنیته باشد و با فرهنگ مردم مغایرت نداشته باشد. وی در مورد مخابرات صحبت کرد و گفت باید تسهیلات لازم فراهم شود.

۳- موسی میرزائی معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی اظهار داشت: مرکز شهرستان اوز به صورت ویژه دیده شده است. سعی شود واحدهای مسکن بیشتر از دو خوابه نباشد و مساحت آن نیز بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ مترمربع باشد. در حد توان ماشین آلات در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا از بالا رفتن هزینه ها جلوگیری کنیم. توصیه می شود در تشکیل پرونده ها اقدام و به طور مرتب جلسات برگزار تا در کاهش مشکلات موفق شویم.

۴- فضوی رئیس اداره گاز اظهار داشت تا ۱۵۰۰ واحد برای انشعاب گاز مشکلی وجود ندارد چون شبکه ۱۶۰ میلی متری اجرا کردیم.

۵- جهانگیر عطوفت مدیر آبفای شهری و روستائی گفت: در حال حاضر امکانات آبرسانی برای ۳۵۰ واحد وجود ندارد. ولی امیدواریم با همکاری مسئولان و متقاضیان بتوانیم مشکل را برطرف سازیم.

۶-محمد رسول رفعتی مسئول دفتر نظام مهندسی اظهار داشت ما نقشه ها را بر اساس طراحی ۲ خوابه به استان فرستادیم.

۷- محمد صادق قاسمی نماینده اداره برق با بیان اینکه در مورد برق رسانی به مجتمع مسکن ملی مشکلی نداریم گفت: نقشه را از بنیاد مسکن اخذ و اقدام خواهیم کرد.

۸- مسعود کراماتی شهردار ضمن اعلام آمادگی مجدد برای همکاری در ساخت مجتمع مسکونی طرح اقدام ملی گفت: پیشنهاد می کنم یک دست بودن کنتورهای برق باشد و از اختصاص کنتور جداگانه که هزینه در بردارد بپرهیزید و از عایق استفاده و پنجره های دوجداره به کار برده شود.

حمیدرضا فرازنده رییس اداره راه و شهرسازی نیز همکاری در فاز یک و آماده سازی های اولیه و آمادگی همکاری در فاز دوم مسکن ملی را داشته اند.

علی پور فرماندار شهرستان اوز در پایان اظهار داشت: از مسئولان اجرائی درخواست می شود کار را عملی شروع کرده و هر کجا با مشکلی روبرو شدند که در شهرستان و استان قابل حل نباشد با دکتر حسین زاده نماینده مردم در مجلس هماهنگی می شود تا برطرف شود. وی افزود: مسکن از دور اول دغدغه اصلی من بوده است. امیدوارم جوانان ما در این طرح عظیم ۳۴۸ واحدی ساکن مسکن شود و بقیه که نتوانستند ثبت نام کنند در طرح بخش خصوصی شرکت کنند.

 


1 دیدگاه

  1. این جلسات فرمالیته است صحبت از هزینه نشده است اورده هر ماه باید ۱۰ میلیون تومان باشد کی دارد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد