مسئول سیاسی سپاه فجر فارس: آگاهی، صبر و بصیرت باعث پیشرفت و توسعه است

مسئول سیاسی سپاه فجر استان فارس در همایش فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش فارس گفت: آگاهی، صبر و بصیرت مردم، پیشرفت و توسعه جامعه را به ارمغان می آورد.

به گزارش پسین اوز، به مناسبت ۹ دی از سوی ستاد برگزاری بصیرت شهرستان اوز شامل(فرمانداری، سپاه پاسداران، ادارات آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی) همایش آگاهی و بصیرت در تالار الزهرا(س) شهر اوز برگزار شد.

حجت الاسلام مظفری نیا نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی شهرستان اوز، نخسیتن سخنران جلسه بود که حوادث مشکل ساز برای انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون را گوشزد کرد و گفت: اخیرا شهید سیدرضی موسوی سردار اسلام نیز قابل تحمل برای دشمنان اسلام نبود و وی را به شهادت رساندند.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز طی سخنان کوتاهی گفت: روز ۹ دی باعث بیمه انقلاب و نظام شد. این رویداد نتیجه بصیرت مردم انقلابی ایران بود.

وی از عموم مردم بویژه فرهنگیان شهرستان اوز تقاضا کرد در انتخابات پیش رو در اسفندماه فعالانه شرکت کنند.

دکتر عبداله حاجی زاده مسئول سیاسی سپاه فجر استان فارس در مورد تشکیل حلقه کیان در دهه ۶۰ و ۷۰ صحبت کرد و گفت: ۹ دی حماسه است و مردم با شرکت در انتخابات آینده ثابت می کنند که ارزش ها نماینده عقلانیت است. اگر آنچه امروز در جامعه وجود دارد مطلوب نیست. باید سعی شود با مقاومت آنها را تغییر و به سوی مطلوب هدایت کرد.

سرهنگ پاسدار حاجی زاده در پایان گفت: قدرت اجتماعی یعنی حضور مردم در جامعه.

در پایان مراسم برگزیدگان مسابقه پیامکی که توسط آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد  اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج برگزار شده بود به شرح زیر معرفی شدند: ۱- صدیقه هاشمی ۲- خالد بهروزی ۳-امامه قاضی زاده از آنان با لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.


1 دیدگاه

  1. استمداد. از. فرمانداری شهرستان. اوز

    پیرو درخواست فرمانداری اوز از طریق سامانه الکترونیکی. مردم. دولت مبنی بر مطالبه ودرخواست های مردم. شهرستان. اعلام میکنیم از فرماندار محترم که جهت پیگیری. واقدام. برای. استقرار. دفتر. پلیس ۱۰+ برای. دهه فجر. انقلاب در بهمن ماه فعالیت بفرمایند تا این دفتر خدماتی. در اوز تاسیس شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد