مشکل کمبود جراح و رادیولوژیست در بیمارستان امیدوار اوز برطرف شد

به گزارش پسین اوز، و به نقل از مدیر بیمارستان امیدوار کمبود و عدم حضور جراح عمومی در بیمارستان امیدوار اوز به طور کامل برطرف شد.

وحید علمدار گفت: در راستای ارتقاء خدمات رسانی شایسته به مردم منطقه و رفاه حال مراجعان و طبق پیگیری های مستمر این بیمارستان با حضور دکتر محمد حشمتی و دکتر علی الماسی متخصصان جراحی عمومی، خدمات بیمارستان به صورت اورژانس و الکتیو انجام می گیرد.

علمدار افزود: دکتر محمد حشمتی قبلا به صورت پزشک عمومی در این بیمارستان فعالانه مشغول به خدمت بوده است و اکنون با اخذ مدرک تخصصی دکترای جراحی به مدت ۱۵ روز در هر ماه در بیمارستان حضور دارد. همچنین دکتر علی الماسی که قبلا به صورت مشارکتی با بیمارستان همکاری مناسبی داشته است اکنون با شروع دوران طرح ۱۵ روز دیگر از ماه را در بیمارستان خدمات رسانی می کند. بدین سان مشکل کمبود پزشک جراح در بیمارستان امیداور برطرف شده است.

مدیر بیمارستان همچنین گفت: با پیگیری دکتر شمسائی رئیس بیمارستان متخصص رادیولوژی نیز به طور تمام وقت در این مرکز آماده خدمت رسانی است. وی اضافه کرد که دکتر ارمغان جهان میر طرح خویش را به صورت کامل در بیمارستان امیدوار انجام می دهد و مشکل کمبود رادیولوژیست نیز برطرف شده است.


4 دیدگاه

  1. کاسب از احمد

    اینشالله با همت فرمانداری اوز وسایر مسولین شبکه بهداشت ودرمان در شهرستان مستقر شود وکارهای بیمارستان بازهم بهتر شود

  2. قابل توجه مسولین در اوز

    اخیرا ۳۱ پزشک متخصص برای متطقه لار اوز خنج وبیرم اختصاص یافته که قابل توجه مسولین شهرستان اوز است

  3. از کارکنان بیمارستان اور

    دکتر شمسایی ریس بیمارستان اوز معاون درمان دانشکده پزشکی لارستان هم هستند امتظار داریم که متخصصین بیشتری برای اوز اعزام نمایند تا درجه بیمارستان به جایگاه قبلی خودش برسد در این دیماه ۳۱ دکتر متخصص جدید به منطقه فرستاده اند که باید سهم اوز روشن اعلام شود

  4. ایا می دانید که ........

    در ۷ شهرستان جدید فارس در ۵ شهرستان شبکه بهداشت ودرمان مستقر است شهرستانهای زرقان اباده طشک کوهچنار بیضا وسرچهان همگی دارای شبکه بهداشت ودرمان مستقل وبودجه واعتبار وزارتی هستند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد