میزبانی ۲ روزه شهرستان اوز از پیکر مطهر شهدای گمنام

شهرستان اوز در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر از شهدای گمنام استقبال و میزبانی کرد.

 به گزارش پسین اوز، با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، گروهی از مردم و مسئولان در عصر روز یکشنبه ۱۹ آذر از شهدای والا مقام گمنام در روستای محلچه دهستان فیشور بخش مرکزی استقبال و طی آیین ویژه ای از مقام و منزلت شهدا قدردانی شد و شهدای گمنام تا آموزشگاه یادگاری در شهر اوز همراهی گردید.

شامگاه در تالار الزهرای شهر اوز با حضور مردم و مسئولان با برپایی آیین ویژه ای یاد و خاطره و شجاعت شهدا توسط سرهنگ خادمی، صفایی، فاطمه نجاتی و زهرا محمدی گرامی داشته شد و از ساعت ۲۱ همان روز پیکر مطهر شهدای گمنام در محل سپاه پاسداران اوز قرار گرفت و گروهی از مردم نسبت به پیکر آنان ادای احترام کردند.

فضل اله سلمانپور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اوز در مورد حضور شهدا در شهرستان گفت: صبح دوشنبه ۲۰ آذر شهدای گمنام مهمان دانش آموزان آموزشگاه پروین اعتصامی شهر کوره و مدارس احمدیان، رهنما و محمودزاده شهر اوز شدند و از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح همان روز آیین ویژه احترام به مقام شهدا در تالار دانشکده بهداشت اوز برپا شد.

 در این آیین سلمانپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز، حاج شیخ محمد زمان زمانی امام جمعه و محمود خدادوست رئیس دانشکده بهداشت از حضور و استقبال مردم سپاسگزاری و مقام و منزلت شهدا را تشریح کردند.

خدادوست به نمایندگی از دانشگاه های شهرستان اوز گفت: هماهنگی بین دانشگاه های آزاد، پیام نور و بهداشت برای تجلیل از شهدا قابل ستایش و ارزشمند بود.

در پایان لطفی و صفایی خاطرات شهدا را بازگو کردند و پیکر شهدای گمنام بدرقه شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد