نخلستان طبیعت در دانشگاه آزاد

نخلستان طبیعت به مساحت یک هکتار و تعداد یکصد اصله نخل از نوع خرمای زاهدی(قصب) با هزینه ای افزون بر یک میلیارد ریال از محل خیریه مرحومه کلثوم محمدرسول حاج محمدرحیم (رحیم پور) همسر بانی دانشگاه (عبدالقادر فقیهی) توسط فرماندار افتتاح شد.

به گزارش پسین اوز، و در ادامه بزرگداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی و روز جوان فرماندار شهرستان اوز به اتفاق مسئولان اداری و مسئولان دانشگاه آزاد واحد لارستان با غرس یک درخت نخل، نخلستان طبیعت شامل یکصد اصله نخل را افتتاح کرد.

محمد محمدی در این آیین گفت: تلفیق علم، صنعت و کشاورزی در دانشگاه آزاد اسلامی اوز نشان دهنده افکاری نو و دیدی روشن برای جوانان و بویژه فارغ التحصیلان است.

در ادامه باشگاه کتابخوانی محمد هادی کرامتی، خیریه محمدعلی عابدی و همسرش بانو مکیه هنر نیز به بهره برداری رسید. مسئولان با تجمع در تالار فردوسی دانشگاه با اجرای فاطمه قاسمی به سخنان عبداالعزیز خضری رئیس دانشگاه، حجت الاسلام عدالتی مسئول دفتر فرهنگی، سرهنگ سلمانپور فرمانده سپاه، دکتر زارع رئیس واحد لارستان، محمدصدیق پیرزاد رئیس هیئت امنا و محمدی فرماندار گوش فرا داده و احمد خضری دبیر هیئت امنا به جمع بندی جلسه پرداخت. 


1 دیدگاه

  1. خدا قوت ان شاالله همه شاد وموفق باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد