نقشه برداری پایه جهت بازنگری طرح هادی روستای کهنه

توسعه روستای کهنه قدیم با انجام نقشه برداری پایه جهت بازنگری طرح هادی با رویکرد روستای هدف گردشگری و بافت با ارزش روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شروع گردید.

به گزارش پسین اوز  و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز با لزوم بازنگری طرح هادی بر اساس پتانسیل های هر روستا و چشم انداز و افق ده ساله و رعایت شاخص های ویژه هر روستا، نقشه برداری پایه روستای کهنه با دارا بودن بافت قدیمی در برنامه اولویت دار بنیاد مسکن قرار گرفت و با تامین اعتبار، وارد فاز اجرایی گردید.

امید است با انجام بازنگری روستای کهنه شاهد شکوفایی و رونق صنعت گردشگری و ‌بوم گردی و با تامین اعتبارات، جهت احیا باقت قدیمی روستا با دارا بودن مسجد، حمام ،سابات و … باشیم.


2 دیدگاه

  1. سلام
    طرح هادی فیشور ۲۰ ساله که گسترش نیافته با وجود اینکه بیشترین ساخت و ساز منطقه در فیشور صورت میگیره آیا مسولین اوز ؛ عملا برای گسترش طرح هادی فیشور که (همه مشکل مجوز آب و برق و گاز خانه های نوسازشان دارن) برای رفع این معظل اقدامی کرده اند؟؟؟

  2. سلام
    طرح هادی فیشور ۲۰ساله که گسترش نیافته و بیشترین ساخت وساز منطقه در فیشور انجام میشه که همه مشکل مجوزبرق و آب و گاز دارن آیا مسولین اوز برای رفع این معضل عملا اقدامی انجام داده اند؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد