دیدار فرماندار وسرپرست ورزش فارس

محمد محمدی فرماندار اوز جهت پیگیری توسعه ورزش این شهرستان با دکتر حیدر صفرپور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس ، صبح امروز ۹ اسفند ماه محمد محمدی فرماندار و پیروز هاشم پور رئیس اداره ورزش و جوانان اوز با حضور در دفتر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با دکتر حیدر صفرپور دیدار کردند.
در این دیدار در خصوص تبدیل نمایندگی ورزش این شهرستان به اداره ، تکمیل چارت اداری و نیروی انسانی و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان بحث و گفتگو شد .
همچنین مقرر شد با بررسی واحد فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان طرح ها و پروژه های ورزشی در حال احداث شهرستان اوز جهت تکمیل با جمع بندی میزان اعتبارات ، اولویت بندی شوند.
در پایان محمدی فرماندار اوز از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان به منظور حضور در این شهرستان از وی دعوت کرد.


3 دیدگاه

  1. کارمند همین اداره

    آیا در این جلسه قولی هم از طرف مدیرکل ورزش فارس برای ارتقای اداره ورزش اوز. داده شده است ویا صرفا یک دیدار بوده است

  2. درخواست از مسولین ارشد. در اوز

    مردم ومسولین در اوز انتظار دارند که فعالیت های فرمانداری شهرستان اوز درسال آینده بیشتر شود تا مطالبات و درخواست های مردم بیشتر در سطح استان وسطحی ملی مطرح وپیگیری شوند اوز از نظر زیر ساخت های اداری واقتصادی با کمبودهایی مواجه است که لازمه آن پیگیری های بیشتر مسولین محلی است

  3. قابل توجه فرمانداری وشورای شهر اوز

    خبرهایی که از لار وب‌سایت‌های آن شهرستان می‌رسد حاکی از مسافرت فرماندار لار به شیراز و تهران می‌رسد که نتیجه آن گرفتن امتیازات اداری بودجه واعتبار جدید برای لار و بخشهای آن شده است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد