نمایشگاه هنر و صنایع دستی در کتابخانه عمومی اندیشه اوز

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه هنر و صنایع دستی در کتابخانه عمومی اندیشه اوز در جهت گسترش این فرهنگ با حضور مسئولین افتتاح شد.

این نماشگاه شامل دو موضوع مجزا صنایع دستی که  با ۲۴ میز شامل: بافتنی، صنایع دستی، نقطه کوبی روی سفال، زیور آلات دست ساز، معرق ساقه گندم، گل سر دست ساز، جواهر دوزی و عثمان دوزی، نمد دوزی، چرم سازی، انواع سرویس آشپزخانه، ملیله دوزی و کوعینگ، مصنوعات دکوری، حکاکی و برش لیزر،  و… از شهرهای لار و اوز و روستاهای اطراف با هنر و کار دست به نمایش گذاشته شده بود.

نمایشگاه هنر با توجه به اهمیت کتاب و نمایشگاهی شامل: نقاشی، گرافیک، تصویر سازی، خوشنویسی،  ویترا، عکاسی و کاردستی و نقاشی کودکان کتابخانه عمومی  و شرکت کنندگان رشته هنر (نقاشی، طراحی و ویترا… )با موضوع آثار دنیای مجازی چه تاثیری بر کتاب و کتابخوانی گذاشته است به نمایش در آمده است.

نمایشگاه امروز با مشارکت هنرمندان شهر لار، اوز و روستاهای اوز  20آبان آغاز شده و تا ۲۲ آبان ماه میزبان دوست داران کتاب و صنایع دستی است.


1 دیدگاه

  1. به مسولان سایت اعلام نمایم که  سایت پسین اوز، امروز با فرمت ارائه شده خبرها  در ««صفحه خبر»» شکیل تر شده اما یک پیشنهاد دارم و آن  کوچک تر نمودن اندازه عنوان خبرها در پائین هر تصویر مشروط بر اینکه با فونت آبی با شماره رنک ۲۵۵ آبی ارائه شود. همچنین سعی شود  ««ادامه مطلب»» که در کادر آبی رنگ ارائه شده همه در یک ردیف باشند . اما در حال حاضر بالا و پائین میباشند که مناسب نیست. ضمنا تاریخ و عنوان دیدگاه زیر هر  عنوان خبر کمی پر رنگ تر شوند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد