نیکوکاران اوز مبلغ ۴۲ میلیارد و۹۹۰میلیون ریال به زلزله زدگان کمک کردند   

۴۲ میلیارد و۹۹۰ میلیون ریال از سوی نیکوکاران شهر اوز برای کمک به زلزله زدگان به حساب انجمن خیریه سلمان فارسی اوز واریز شد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از انجمن خیریه سلمان فارسی اوز، نیکوکاران اوزی تا تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۲ مبلغ ۴ میلیارد و۲۹۹ میلیون تومان برای کمک به زلزله زدگان شهر اوز به حساب انجمن خیریه سلمان فارسی واریز کرده اند.

 بر پایه این گزارش مبلغ ۳۰۴ میلیون تومان توسط خیر اندیشان ساکن اوز و بقیه از سوی نیکوکاران سایر مناطق بویژه خیر اندیشان اوزی ساکن دبی واریز شده است.

پسین اوز: ضمن تشکر و قدردانی از اقدام انجمن خیریه و نیکوکاران محترم به استحضار می رساند که: این مبلغ نمی تواند مشکلات باز سازی و تعمیر منازل  زلزله زدگان را بر طرف نماید.

لذا می طلبد که مسئولان به طور جدی نسبت به تامین مسکن زلزله زدگان توجه کرده و با پرداخت کمک های بلاعوض و تسهیلات با کارمزد نازل سعی کنند تا بفوریت اقدامات لازم انجام شود. بدیهی است مردم از کمک‌های اولیه مسئولان سپاسگزارند و توقع پیگیری جدی دارند.


2 دیدگاه

  1. زلزله زده در اوز

    دست مردم. خیر. ونیکوکار. درد نکند. اما. خسارت. خیلی. بالاست تنها با کمک دولت میشود. آنرا بازسازی. وترمیم. کرد

  2. از طرف. اهالی. زلزله زده. اوز

    با تشکر. از همکاری. خیران. وهمشهریان. اما خسارت. زلزله زیاد. است وباید بنیاد. مسکن ووامهای بانکی. وکمک های. بلاعوض. دولت. به مردم. زلزله زده. بشود. وگرنه با چند میلیارد تومان پول کارساز. نیست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد