هماهنگی مشاور استاندار در امور اهل سنت با فرمانداران جنوب فارس

در پی انتصاب دکتر ناصر هنر به عنوان مشاور استاندار در امور اهل سنت استان فارس و با پیگیری های وی مکانی در استانداری تعیین و این دفتر رسما شروع به کار کرد.

در این رابطه دومین نشست مشاور با جمعی از فعالان اجتماعی به ریاست ناصر هنر و دبیری عبدالجلیل شریفی برپا گردید.

به گزارش پسین اوز و به نقل از رئیس جلسه، از ساعت ۱۹ تا ۲۱ روز دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ دومین نشست مشاور با جمعی از فعالان اجتماعی اهل سنت ساکن شیراز در هتل تالار شیراز برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید توسط محمدرضی فدائی، نشست با سخنان محمدنور هنر پیشکسوت فعالیت اجتماعی آغاز شد.

وی تاریخچه فعالیت اهل سنت و جماعت و تشکیل هیئت امنا مسجد رسول اکرم(ص) در شیراز و چگونگی انتخاب مشاور اهل سنت توسط محمدهادی ایمانیه استاندار فارس را بیان کرد.

پس از آن ناصر هنر مشاور استاندار در امور اهل سنت استان فارس، هدف از تشکیل نشست را بیان کرد و اقدامات انجام شده را شرح داد.

ناصر هنر ضمن قدردانی از حسن اعتماد استاندار از همه اهالی جنوب و اهل سنت ساکن شیراز تقاضای همکاری و همیاری کرد. در ادامه شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت شیراز، حبیب دانیالی، شیخ سعدالدین صدیقی، سیدعبداله هاشمی، یعقوب خرسند، یعقوب محمدنیا و عبدالجلیل شریفی ضمن تبریک به دکتر ناصر هنر و تشکر از استاندار، پیشنهادات خویش را برای امور اجرایی مشاور اهل سنت و چگونگی اقدامات برای برطرف شدن مشکلات مناطق جنوب اهل سنت را بیان کردند.

در پایان موارد زیر برای اجرا به تصویب رسید:

۱-بازدید مستمر و حداکثر ماهانه یکبار مشاور از شهرستان های جنوب که دارای جمعیت اهل سنت هستند.  

۲-ملاقات با فرمانداران، بخشداران و مدیران اجرایی به منظور حل مشکلات.

۳-برگزاری نشست عمومی با اهالی اهل سنت در مسجد رسول اکرم(ص) شیراز به حداکثر ماهانه یک بار.

۴-ایجاد کانال اطلاع رسانی در فضای مجازی.

۵-انتخاب رابط بین مردم و مسئولان و مشاور استاندار در هر شهرستان.

۶-در نخستین نشست هم اندیشی با فرمانداران جنوب فارس شامل شهرستان های لارستان، لامرد، مهر، خنج، اوز، گراش، جویم در تاریخ دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ در استانداری برگزار که در این نشست، عبدالجلیل شریفی، سیدیعقوب محمدنیا و محمدشریف احمدپور نیز حضور داشته باشند.

۷-در دومین نشست ۲ ساعته در هتل تالار شیراز، محمدنور هنر، شیخ عبدالواحد خواجوی، فرج اله سلیمی، شیخ سعدالدین صدیقی، محمدرضی فدائی، سیدعبداله هاشمی، محمدشریف احمدپور، عبدالغفار خضری، عبداله سلیمی، منصور هنر، یعقوب محمدنیا، مجید هنر، نصراله سلیمی، حبیب اله دانیالی، عبدالجلیل شریفی، یعقوب خرسند و ناصر هنر حضور داشتند.

ناصر هنر در این رابطه گفت: شناسائی و مشکلات مردم هدف اصلی بوده و برای برطرف شدن مشکلات پس از اطلاع رسانی به استاندار با همکاری مردم و مسئولان با دستورات استاندار و همکاری مسئولان اقدام خواهیم کرد.  


4 دیدگاه

  1. عالی است ، امیدوارم نتیجه داشته باشد

  2. تقاضا از مشاور. استاندار. فارس

    با تشکر از جناب دکتر ناصر هنر. با توجه به اینکه ایشان به شرایط شهرستان اوز آگاهی. دارند. ودرجریان مطالبات مهم واساسی مردم مانند. جاده ها هستند. وهم چنین از کمبود. ادارات مورد نیاز مردم. مانند. استقرارادارات. ثبت. اسناد. واملاک. پزشکی. قانونی. ودفتر پلیس ۱۰+ با خبرند. انتظار میرود. همراه با مسولین ومعتمدین اوز. وبا مساعدت. جناب. استاندار. پیگیر جدی. وعاجل. درخواست. های. مردمی. باشند. با تشکر

  3. انتخاب دکتر ناصر هنر به عنوان مشاور استاندار در امور اهل سنت را تبریک می گوییم

  4. امیدواریم با حسن انتصاب دکتر هنر بسمت مشاور اهل سنت.شاهد توسعه عمرانی و ایجاد فضای اشتغال با سرمایه گذاری قشر توانمند مناطق سنی نشین جنوب فارس فراهم گردد. حسینی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد