پارک حاشیه ای خلیج فارس و کلنگ زنی زمین چمن پارک بهجت

در هشتمین روز از بزرگداشت هفته دولت و با حضور مسئولان محلی و استانی پارک حاشیه ای بلوار خلیج فارس افتتاح و زمین چمن پارک بهجت شهر اوز کلنگ زنی شد.

به گزارش پسین اوز، مسعود کراماتی شهردار اوز در مورد پارک حاشیه ای بلوار خلیج فارس گفت: این طرح ۶ هزار و ۶۰۰ مترمربع مساحت دارد که تا کنون ۸۵۰ مترمربع آن به وسیله چمن مصنوعی مرغوب مفروش شده است. وی هزینه مصرف شده برای این طرح را افزون بر ۲/۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این مبلغ بیش از ۳۱۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی و بقیه از محل درآمدهای شهرداری هزینه شده است.

شهردار در آئین کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی پارک بهجت گفت: شهرداری و خیرین جوان شهرستان این پروژه را می سازند. وی افزود: ۷۰۰ میلیون تومان توسط جوانان خیر برای زیرسازی و فنس کشی آن پرداخت کرده اند. کامران کمال نماینده خیرین جوان گفت: برای اعتباربخشی بیشتر به پارک، جوانان خیر اقدام به زیرسازی و ساخت زمین چمن مصنوعی کرده اند و شهرداری نیز تقبل خرید و نصب چمن مصنوعی را کرده است.

کمال با اشاره به وجود زمین های ورزشی بومی محلی، تالار مادر و کودک و غیره اظهار امیدواری کرد که این زمین چمن نیز بتواند علاوه بر زیبائی به شهر به مردم و جوانان خدمات رسانی کند.

در آئین بهره برداری و کلنگ زنی، ربانی زاده  معاون اقتصادی استاندار، حسین زاده نماینده مجلس، محمدی فرماندار، روسای شوراهای شهر و شهرستان، معتمدان و گروهی از مسئولان اداری حضور داشتند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد