پایان مسابقات قرآنی تابستانی

 مسابقات قرآنی تابستانی بین ۱۳ مکتب خانه به صورت حضوری در دو مرحله در شهرستان اوز برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

 به گزارش پسین اوز به نقل از معاونت قرآنی مجتمع علوم دینی شهرستان اوز، مسابقات قرآن تابستانی مکتب خانه ها در دو مرحله به حضور قرآن آموزان، مدیر و مربیان برگزار و نفرات برتر هر مکتب خانه در مرحله اول به معاونت قرآنی معرفی شدند.

 معرفی شدگان در سوم مرداد ۱۴۰۱ با حضور در مکتب و الریان واقع در مجتمع مسکن مهر شهرستان اوز  حضور یافته و در مسابقات قرائت، حفظ، مفاهیم و اذان شرکت جستند. در این مسابقات ۱۳۰ نفر قرآن آموز دختر و پسر شرکت داشته و ۳۶ تن در سطوح یک، دو، سه قرائت، حفظ، مفاهیم و اذان برگزیده شدند.

۱۷ نفر برندگان مجازی نیز معرفی شدند. در ادامه مسابقات نفرات اول هر سطح و رشته در مسابقات نهایی روستای هود بخش بیدشهر شهرستان اوز شرکت نموده و افرادی که حائز رتبه برتر شدند به شرح زیر معرفی شدند.

سلما یادگاری  نفر اول سطح یک حفظ – محمد کریم پور  اول سطح یک حفظ

سعاد یادگاری نفر سوم  سطح دو حفظ – یوسف رحمانی  نفر چهارم سطح دو حفظ

سنا وحدانی نفر سوم سطح سه حفظ – بیگدلی نفر اول سطح سه حفظ

شیدا خرد نفر سوم سطح یک قرائت

آتنا محمدی نفر سوم  سطح دو قرائت – علی جنگجو نفر چهارم قرائت سطح دو قرائت

انفال مالکی  نفر اول سطح سه قرائت – ایوب محمدی نفر پنجم سطح سه قرائت

طروات ارجمندی  نفر اول  مفاهیم

مصعب حنیفی نفر دوم اذان

 در مورخه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ طی آیینی به همه برندگان اول تا سوم هدایای نقدی اهدا شد.  نفرات اول ۳۰۰ هزار تومان، دوم ۲۰۰ هزار تومان و سوم ۱۵۰ هزار تومان اهدا گردید. از داوران نیز تجلیل به عمل آمد.

 در این آیین شیخ محمد صالح انصاری امام جمعه موقت، فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و شیخ عرفان صدیقی معاون قرآنی سخنرانی ایراد کردند و همه را به قرائت قرآن دعوت کردند.


1 دیدگاه

  1. خدا قوت خدمت دست اندر کاران قرآنی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد