پروفسور ارفعی:از احوالپرسی و دعای خیر اهالی شهرستان اوز سپاسگزارم

به گزارش پسین اوز، حال دکتر عبدالمجید ارفعی رو به بهبودی است.

وی در گفتگو با مدیرمسئول پسین اوز از دعای خیر مردم جنوب به ویژه اهالی شهرستان اوز سپاسگزاری کرد و گفت: حدود ۲۵ روز در بستر بیماری کرونا غنوده بودم و بیماری توانست توان مرا بگیرد و عضلات من آب شد. چون یکی از ویژگی های بیماری کرونا این است که عضلات بیماران تحلیل می رود. پروفسور ارفعی افزود: اکنون در منزل هستم و الحمداله حالم رو به بهبودی است ولی فعلاً در بستر هستم و سعی می کنم ورزش و نرمش داشته باشم تا عضلات تحلیل رفته من بازگردند و بتوانم راه بروم و زندگی عادی خویش را ادامه دهم.

پرفسور عبدالمجید ارفعی پژوهشگر و متخصص زبان های باستانی اکدی و ایلامی، ایلام شناس و از آخرین بازماندگان مترجمان خط میخی در جهان و مهمترین کتیبه خوان ایرانی در ادامه اظهار داشت: کرونا با کسی شوخی ندارد و همه را درگیر می کند. بنابراین از عموم درخواست دارم که پروتکل های بهداشتی را کاملاً رعایت کرده و باعث سلامت خود و دیگران باشید. این مترجم استوانه های کوروش بزرگ افزود: از دعای خیر همه مردم شهر به ویژه مردم فرهنگ دوست شهرستان اوز و نشریه پسین اوز صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

گفتنی است که دکتر ارفعی به صورت خانوادگی درگیر بیماری کرونا شده که الحمداله در حال حاضر حال همگی خوب است. همسر پرفسور ارفعی به نام ماه سیما فاتحی نیز حدود ۸ روز در بیمارستان بستری و اکنون در منزل در حال استراحت است. مهندس سورنا ارفعی فرزند پروفسور ارفعی از محبت مردم به ویژه اهالی شهرستان اوز که به طور مرتب جویای احوال آنان بودند تشکر کرد. پرفسور ارفعی و خانواده از زحمات و تلاش پزشکان و پرستاران و خدمات بیمارستان مسیح دانشوری تهران سپاسگزاری کردند. پروفسور عبدالمجید ارفعی متولد ۹ شهریور ۱۳۱۸ در شهر بندرعباس است که اصالتاً اهل شهرستان اوز هستند. وی دارای دو پسر به نام های آرش و سورنا و یک دختر به نام چیستا سریرا است.


1 دیدگاه

  1. ابراهیم نجم الدینی

    ابتداً باید ازمدیریت محترم نشریه پسین اوز قدردانی کردکه این زحمت رابرخود هموار کرده وبه نمایندگی اخلاقی از طرف مردم اوز جویای حال پورفسور ارفعی درزمان کسالت می شده اند
    وخداراشاکر میدانم که حال پورفسور وهمه ی اعضا ی خانواده محترم ایشان رو به بهبودی می باشد.
    بااحترام ابراهیم نجم الدینی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد