کتابخانه مشارکتی میرزائی فیشور برگزیده شد

کتابخانه مشارکتی امیر میرزائی فیشور با مدیریت فاطمه گل حقیقت به عنوان کتابخانه برگزیده مشارکتی استان فارس معرفی شد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از بخشدار مرکزی شهرستان اوز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار و طی آئین ویژه ای با حضور محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، گروهی از فرمانداران و مسئولان کشوری و استانی، کتابخانه مشارکتی امیر میرزائی واقع در فشور به عنوان کتابخانه برگزیده انتخاب و معرفی شد.

در این رابطه از فاطمه گل حقیقت کتابدار و رئیس کمیسیون امور فرهنگی دهستان فیشور، بخش مرکزی شهرستان اوز با لوح تقدیر و هدیه قدردانی گردید.

انسیه گلابی بخشدار مرکزی در این رابطه گفت: کتابخانه امیر میرزائی فیشور هم اکنون به عنوان یکی از مراکز فرهنگی شهرستان و استان فارس مطرح است.

 وی از مدیریت کتابخانه، خیرین و به ویژه امیر میرزائی و اهالی فیشور و اعضای شورای اسلامی و دهیار این دهستان سپاسگزاری کرد.


2 دیدگاه

  1. اوزی. دوستدار. فیشور

    فیشور منطقه فرهنگی. وباعث. افتخار. شهرستان. اوز. است جا. دارد. مسولان. شهرستان. واستانی. برای. ارتقای. سیاسی. آن. بیشتر. تلاش. نمایند با سپاس. از سرکار خانم. فاطمه گل. حقیقت فعال فرهنگی. شهرستان

  2. ارتباط. شورای شهر. گراش. در رسانه محلی

    آقای خضری سایت. گریشنا. در گراش. را به بینید وارتباط. وگزارش افراد. شورای شهر. گراش. را درمورد. برنامه های شورا. مطالعه. وبا. اوز. مقایسه. نمایید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد