کتابخانه کودک و نوجوان ام الخیر سومین کتابخانه نهادی در شهر اوز

به گزارش پسین اوز، مدیر کتابخانه های عمومی استان فارس به اتفاق رئیس امور کتابخانه ها و کتابخوانی استان و معاون مدیرکل و رئیس کتابخانه های لارستان از ساختمان کتابخانه کودک و نوجوان ام الخیر که توسط پروین دادستان یکی از بانوان فعال فرهنگی و نیکوکار شهر اوز ساخته می شود، بازدید کرد.

دکتر روح اله منوچهری، میثم جوانبخت، محمد معتمدیان و فوزیه زارع در این بازدید از ساخت ساختمان که طبق نقشه و اصول فنی ساخته شده است و دارای موافقت اصولی نهاد کتابخانه عمومی کشور است و خیلی سریع و به موقع آماده شده است اظهار رضایت نمودند. دکتر منوچهری اظهار داشت: کتابخانه کودک و نوجوان ام الخیر اولین  کتابخانه نهادی در استان فارس است که توسط یک نیکوکار بانو ساخته می شود. این نیز از افتخارات فارس، لارستان و بخش اوز محسوب می شود.

مدیرکل کتابخانه های فارس از مشاورت و همراهی مهندس همایون نامی، مهندس سینا نامی و مهندس علیرضا خادمپور سپاسگزاری کرد و گفت: به زودی تجهیزات و نیروی انسانی آن از سوی این اداره کل تامین و به زودی کتابخانه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

گفتنی است که کتابخانه نهادی ام الخیر کودک و نوجوان اوز با ۱۴۵ متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت ۳۳۰ متر مربع در پشت دبستان بدری ساخته شده است و ۱۰۰ درصد کار ساختمانی آن پایان یافته است.

 


1 دیدگاه

  1. خداوند به خیرین به ویژه خیرین کتاب وکتابخوانى توفیق وسلامتى بدهد . احسنت جاى یک کتابخانه کودک در وسط شهر خالى بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد