کشف ۴۵ قبضه سلاح سرد از اراذل و اوباش

سرهنگ حسین محمدی فرمانده انتظامی اوز از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار خبر داد که در بازرسی از مخفیگاه وی ۴۷ قبضه سلاح سرد و گرم کشف شد.

سرهنگ حسین محمدی در گفتگو با خبرگذاری پلیس، اظهار داشت: امنیت پایه و اساس همه فعالیت های اجتماعی در یک جامعه است و پلیس خدمتگذار همواره باید در جهت حاکمیت نظم و امنیت در جامعه گام بر دارد و در کار خود جدی و مقتدر ظاهر شود.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان اوز با اقدامات فنی و تخصصی از فعالیت مجرمانه فردی که اقدام به اخلال در نظم و امنیت می‌کرد مطلع شدند و سریعا بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با هماهنگی مرجع قضایی مخفیگاه اراذل و اوباش ۳۲ ساله را شناسایی و وی را دستگیر کردند

فرمانده انتظامی اوز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ قبضه سلاح گرم و ۴۵ قبضه انواع سلاح‌های سرد و ۲۴ عدد فشنگ‌های مختلف کشف شد، گفت: اراذل و اوباش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
سرهنگ  محمدی با اشاره به اینکه در سوابق متهم نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به جرح و ایجاد مزاحمت به چشم می‌خورد، گفت: ایجاد محیطی امن برای مردم یک تکلیف مهم و وظیفه ذاتی پلیس است و برخورد پلیس نسبت بر برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه جدی و مقتدرانه است.


1 دیدگاه

  1. سپاس از نیروی. انتظامی. اوز

    با سپاس فراوان از فرماندهی. انتظامی. شهرستان. اوز که بانی. امنیت و آسایش مردم. هستند دستشان. درد نکند برای. رفاه و آسایش. بیشتر مردم. به فکر. دایر. کردن. دفتر خدمات پلیس. ۱۰+ هم. باشید. ومن الله التوفیق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد