کمیسیون عمران شوراى شهرستان لارستان براى سفر وزیر

با توجه به حضور قریب الوقوع وزیر راه و شهرسازی در منطقه کمیسیون عمران شورای شهرستان کارگروهی اختصاصی در ارتباط با جاده ها و راههای منطقه تشکیل داد و اولین جلسه خود را برگزار نمود .
این جلسه با حضور چند تن از اعضای کمیسیون و میهمانان و مشاورینی از منطقه برگزار گردید و تقاضاهای شوراهای منطقه در ارتباط با جاده مورد بررسی قرار گرفت .

در این جلسه ابتدا مقیمی ریس شورای شهرستان ضمن خوش آمدگویی به افراد حاضر در جلسه از فعالیتهایی که قبلا توسط شورای شهرستان در این زمینه انجام گرفته گفت و اشاره کرد از مهمترین خواسته های شهرستان موضوع جاده است که تقریبا در هر جلسه در شورای شهرستان مطرح میگردد و تشکیل این کارگروه کمک خواهد کرد به ارائه هر چه بهتر این خواسته ها .

جعفر راستگو مسئول کمیسیون عمران ضمن تشکر از همکاری اعضا از میهمانان ویژه کمیسیون مهندس منصور رضایی و دکتر مهران عسکری بابت حضور و همراهی در جلسه تشکر کرد و گفت : هدف از جلسه بررسی خواسته های شورایی شهرستان و هماهنگی با مسولین شهرستان است .
در ادامه مهندس رضایی و مهندس محمد جواد احمدی توضیحاتی در رابطه با راههای مهم شهرستان ارائه دادند و مهندس رضایی نیز با استفاده از نقشه گوگل به بررسی راههای مواصلاتی مهم پرداخت و در این رابطه توضیحات و راهکارهایی داد ، که مورد استقبال اعضا قرار گرفت .

سپس افراد حاضر در جلسه با توجه به اطلاعات خود و توضیحات مهندس رضایی در مورد اولویتهای شهرستان به اظهار نظر پرداختند .

دکتر عسکری گفت : برگزاری اینگونه جلسات برای توسعه منطقه مهم است و تاکید کرد دید کلان داشته باشیم و اولویتها را در نظر بگیریم .

محسن قوامی با اشاره به در نظر گرفتن منافع کل منطقه خواستار استمرار جلسات و کمک از اساتید در این زمینه شد .

مهندس شاکر عبدی ضمن اشاره به اینکه امکانات در شهرستان یکجا متمرکز نشود گفت در تصمیمات کل شهرستان باید مد نظر قرار گیرد.

مهندس سحر یادگارفر گفت در ایجاد جاده های جدید باید به فاکتورهایی مهمی مثل تحول اقتصادی و در نظر گرفتن دهکده های شهری توجه کرد

مهندس احمدی : جاده ها برای کل منطقه مفید است و در راهها همپوشانی به همدیگر داده میشود و به لزوم پیگیری شوراها علاوه بر مسولین منطقه اشاره کرد و گفت برای مثال در بحث جاده اوز گراش علاوه بر نماینده مجلس و اداره کل و مجموعه فرمانداری و بخشداری ، راستگو از شورا نیز پیگیریهای زیادی انجام داده که به نتیجه رسیده است .

اسماعیل انصاری لاری به نقش راه در اقتصاد اشاره کرد و ضمن توضیحاتی خواستار توجه به این امر مهم شد .

نهایتا پس از دو ساعت بررسی جاده های منطقه و نتیجه گیری نسبی، مقرر گردید برای رسیدن به یک نقطه مشترک این جلسات ادامه داشته باشد و با ارائه پیشنهاد به شورای شهرستان این جلسات به نتیجه برسد .


3 دیدگاه

  1. جلسات بی نتیجه

  2. احمد صالحی زاده

    احمد صالحی زاده معلول
    مهندس عسکری تعید نمودن اولویتها در نظر بگیریم که همین جلسه به منظور اولویتها بود که هیچگونه اولویت بندی به انجام نرسید

  3. شهروند فیشور ساکن اوز

    جای خانم فاطمه گل حقیقت خالی بود پس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد