گاز شهری به دانشگاه آزاد اسلامی اوز رسید

به گزارش پسین اوز، و به نقل از پایگاه خبری پیام دانش: با تلاش ها و پیگیری های بی وقفه و همکاری مدیران از ادارات گاز، آبفا و سد سلمان فارسی، گاز شهری با نصب کنتور در ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی اوز جریان می یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز اظهار داشت: چون این مرکز آموزشی خارج از محدوده خدماتی شهر قرار دارد،  بهره مندی از آب، برق، گاز و تلفن دست نیافتنی به نظر می رسید اما با وجود شهرک صنعتی در همسایگی دانشگاه فرصتی برای دانشگاه بوجود آورد تا از نعمت گاز و آب شهری استفاده کند.

عبدالعزیز خضری با قدردانی از مدیران مراکز شهرک صنعتی، بخشداری، اداره صنعت و معدن لارستان، آبفای اوز، سد سلمان فارسی در قیر که برای عبور شبکه گاز از شهرک صنعتی به پردیس با دانشگاه همکاری خوبی به عمل آورده اند، خاطر نشان کرد: پس از ملاقات با مدیر عامل وقت شرکت گاز استان فارس، موافقت نهایی برای لوله گذاری صادر شد و تسریع در عملیات صورت گرفت.

خضری با اعلام هزینه لوله کشی و نصب سه دستگاه کنتور برابر۲۰۶ میلیون و ۵۲ هزار و ۱۵۰ ریال یادآور شد: قبلا شبکه گاز در ساختمان تعبیه و در طبقه دوم سامانه های گرمایشی نیز نصب شده اند بنابراین استفاده از گاز شهری به سهولت صورت می گیرد.

وی از مهندس محسن مهرآوران، مدیر پژوهشی دانشگاه، که در فراهم کردن امکانات مورد درخواست از طرف اداره گاز در زمانی اندک همکاری به عمل آورده است قدردانی کرد.  


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد