یادی از حضور نماینده رئیس جمهوری در اوز

اخیرا یکی از رسانه های شهرستان اوز به مناسبت سالروز ورود نماینده ویژه ریاست جمهوری در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۰ مطلبی را تحت عنوان«درخواست کتبی فرماندار شهرستان اوز از نماینده ریاست جمهوری در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۰درج کرده بود» که یادآور حضور بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان اوز بود.

از آنجایی که یادآوری ها باعث می گردد تا درخواست های شهرستان بهتر مورد بررسی قرار گیرد بر آن شدیم تا این خبر که توسط نشریه و سایت «پسین اوز» در مهرماه ۱۴۰۰ درج شده بود و اتفاقا انعکاس وسیعی هم داشت برای اطلاع مخاطبان به شرح زیر بازنشر گردد:

سهم  اوز از بازدید وزیر بهداشت۱۵ دقیقه

به گزارش پسین اوز، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهوری برای بررسی مشکلات و خواسته های مردم شهرستان های لارستان، گراش، اوز و خنج به این منطقه سفر کرده بود در ساعت ۹ و ۲۲ دقیقه صبح روز پنج شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ وارد دانشکده بهداشت اوز شد و مورد استقبال مسئولان، خیرین و معتمدان قرار گرفت. دانش آموز خردسال السا ارژنگ باخواندن شعری از سعدی به وزیر خیر مقدم گفت.

علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز، بطور مختصر توانمندی ها و نیازمندی های دانشکده بهداشت را توضیح داد و ساسان امانت رئیس دانشکده تعداد دانشجویان را ذکر و سایر موارد دانشکده بطور خیلی مختصر بیان داشت؛ و وزیر دانشکده را ترک کرد.

شریف بازرگانی در محوطه دانشکده اظهار داشت: تعهدات دانشکده علوم پزشکی در مورد ساخت استاد سرا حدود ۲۲ درصد انجام شده که باید ۵۰ درصد انجام شود.

در همین لحظه نازنین رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز تقاضای دستگاه سی تی اسکن کرد که وزیر در جواب گفت: اینها را کتبی بنویسید. وزیر و همراهان گفتند جلسه مجمع خیرین در خنج تشکیل و آنجا مسائل را مطرح کنید. اما کسانی که از روز قبل برای ابراز درخواست های شهرستان اوز دعوت شده بودند، اکثرا از این که برنامه ای  برای ارائه درخواست ها تدارک ندیده و وزیر حدود ۱۵ دقیقه در اوز آن هم در دانشکده بهداشت به صورت مختصر حضور یافتند، گله مند بوده و انتظار داشتند جلسه تشکیل و نیازمندی ها را مطرح سازند.

 مدیر مسئول پسین اوز با درخواست توقف اتوموبیل وزیر با حمایت حسین حسین زاده نماینده مردم در مجلس حدود چهار دقیقه با وزیر صحبت کرد و اظهار داشت: حضرتعالی به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهوری می طلبد مسائل شهرستان اوز بویژه راه، آب را بررسی کنید و اضافه کرد لازم است برای امور بهداشت و درمان جداگانه به این شهرستان فرهنگی تشریف بیاورید که وزیر قول مساعد داد و نماینده مجلس هم تایید کرد.

گویا جلسه ای در خنج تشکیل و از شهرستان اوز علی پور فرماندار و کراماتی شهردار نیازمندی ها را مطرح ساخته اند.


3 دیدگاه

  1. اوزی حاضر در جلسه دانشکده بهداشت

    وزیر بهداشت درخنج قول داده‌اند که دستگاه CT اسکن به بیمارستان اوز تعلق میگیرد اما اخیرا سر قول خودشان نیستند و تاکنون اقدامی نکرده اند ایشان به عنوان نماینده ریس جمهور دران سفر توجهی به مردم وخواسته های شهرستان اوز نداشتند

  2. قابل توجه مسولین شهرستان اوز

    مردم از سفر وزیر بهداشت به عنوان نماینده ریس جمهور به شهرستان اوز خاطره تلخی دارند که تاکنون هم فراموش نشده است زیرا ایشان در اوز به درخواست های مردم توجه نکردند واصولا توقفی چند دقیقه ای داشتند و تنها از اوز عبور کردند و بنده خدا فرماندار وقت اوز تا خنج ایشان را همراهی کردن ودر آنجا مطالبات شهرستان اوز. را کتاب به ایشان تسلیم کردند که تا کنون تاثیری هم. نداشته است

  3. درود بر پسین اوز که یاد آور وقایع است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد