حاج عبدالله سلحشور نیکوکار بی ادعای روستای محلچه دهستان فیشور بخش مرکزی شهرستان اوز به عنوان نیکوکار برتر از سوی استانداری فارس مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پسین اوز، طی آیین ویژه ای به مناسبت گرامیداشت روز ملی روستاها و عشایر از حاج عبدالله سلحشور اهل روستای محلچه در تالار شهید قاضی استانداری فارس به دلیل انجام کارهای عام المنفعه در شهرها و روستاهای فارس،  هرمزگان و غیره قدردانی شد.

در این آیین که نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار، معاونان، مدیران کل اجرایی و ستادی استانداری و کشوری حضور داشتند از خیران نمونه استان که سه نفر بودند و حاج عبدالله سلحشور به عنوان نفر اول معرفی گردید تجلیل شد.

در این آیین دهیاران، دانشجویان و… نمونه حوزه های روستایی و عشایری نیز تقدیر شدند.

انسیه گلابی بخشدار مرکزی اوز نیز در این همایش حضور داشت و به عنوان نمانیدگان بخشداران مشکلات طرح هادی روستاها بویژه فیشور را مطرح که استاندار قول مساعد در برطرف شدن آنها کرد.

حاج عبدالله سلحشور نیز از سوی اهالی دهستان فیشور تقاضای ارتقاء این دهستان را بطور کتبی تقدیم استاندار کرد.

گفتنی است که برادران سلحشور(حاج عبداله و حاج مصطفی) از نیکوکاران به نام شهرستان اوز هستند که علاوه بر ساخت موسسات عام المنفعه در زادگاه خود در سایر شهرستان های استان های فارس، هرمزگان و غیره نیز آثار خیر آنان به چشم می خورد.


3 دیدگاه

  1. سپاس از برادران سلحشور

    به‌عنوان یک شهروند اوز افتخار میکنم که جناب سلحشور از خطه شهرستان اوز به این عنوان مفتخر شده اند خداوند ایشان وسایر بزرگواران ونیکوکاران را عمر با عزت عنایت فرماید

  2. اوزی از شیراز

    ارتقای فیشور به بخش حق مردمان خوب فیشور است که باید از طرف مردم ومسولین شهرستان اوز هم بیشتر تر از پیش مورد توجه قرار گیرد

  3. درود بر برادران سلحشور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد