۱۴۵۴ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان اوز

رئیس کمیته امداد امام (ره) شهرستان اوز گفت: یک هزار و ۴۵۴ نفر و ۷۷۶ خانوار در سال ۱۴۰۱ خورشیدی تحت پوشش این کمیته هستند.

کامران بهرام قاری افزود: در حال حاضر ۵۳۴ خانوار به صورت فعال از سوی امداد حمایت می شوند. وی در بخش خدمات امداد رسانی اعلام کرد که: در سال ۱۴۰۱ کمیته امداد امام(ره) افزون بر ۸۱ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال به صورت بلاعوض به مددجویان پرداخت نموده که ۱۹ میلیارد ریال از این مبلغ توسط خیرین و نیکوکاران، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری تامین شده است.

بهرام قاری با اشاره به تسهیلات پرداختی به مددجویان گفت: در سال جاری افزون بر ۸۱ میلیارد تسهیلات پرداخت شده است.


1 دیدگاه

  1. بنام خداوند جان و خرد خداوندی که انسان را آفرید با فطرت پاک حال در مسیر جاویدان زندگی فطرت ها به خوبی ها و آدم بودن و گاه به بدی و شیطان بودن بدل شد مطمینا کار بزرگ نزد انسانهای بزرگ است و بزرگ مردانی که الان در بین ما نیستند همچون ملا عبدالله یزدانی . دانشمند .عبدالله زمین پیما. سلمانپور و…. و بزرگ مردانی با سخاوت که از حضورشان بهره ها دیدیم همچون شیخ عبدالقادر فقیهی.محمد صدیق پیرزاد . احمد پیرزاد . منصور فقیهی نژاد . جنگجوها . کریماها . ملکی ها. مزرعی ها و…… امیدواریم با دلسوزی و تلاش همه اوزی ها و کل شهرستان بتوانیم هر چه زودتر شاهد عبور و مرور از جاده مربط باشیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد