۱۵۱ عمل جراحی بر روی بیماران اوز در ۳۴ روز   

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان از انجام ۱۵۱ عمل جراحی بر روی بیماران شهرستان  اوز در طی ۳۴ روز تعطیلی بیمارستان امیدوار خبر داد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان در طی مدت تعطیلی اجباری بیمارستان امیدوار اوز، که به دلیل خسارت وارده از زلزله ۴/۷ ریشتری در شامگاه جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ رخ داد و بیماران غیر اورژانسی در نوبت عمل جراحی قرار داشتند، با برنامه ریزی و نشست های  ۲۰۰   ساعته، نوبت های عصر اتاق عمل بیمارستان امام رضا (ع)لار بین ساعت ۱۴ تا ۲۰ هر روز در اختیار بیماران و جراحان بیمارستان اوز قرار گرفت.

دکتر محمد آزادگان افزود: با این برنامه ریزی سعی شد تا عمل جراحی بیماران شهرستان اوز به عهده تعویق قرار نگیرد. این مقام مسئول درمانی در ادامه اظهار داشت: اورولوژی، ارتوپدی، چشم، گوش حلق وبینی، زنان و عمومی از جمله عمل های انجام شده بوده است.

وی در پایان با بیان این که بخش جراحی بیمارستان امیدوار مجدداً راه اندازی شده و با تلاش همکاران در سرعت بخشیدن به  بازسازی و تعمیرات انتظار است به زودی شاهد بازگشائی سایر بخش های بیمارستان امیدوار اوز باشیم .


1 دیدگاه

  1. از کارمندان بیمارستان. اوز

    بیمارستان اوز. پس از زلزله نیمه تعطیل است. واین اعمال جراحی در لار. صورت گرفته است باید برای بیمارستان جدید. راهپیما فکری کرد. تا زودتر. آماده شود ودرانجا همه بخشهای لازم مانند. ICU وct. اسکن. مستقر. شوند ومردم وبیماران. از رفتن. به. لار وگراش. راحت شوند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد