پیام رئیس اداره صمت شهرستان اوز به مناسبت روز صنعت و معدن

 

دهم تیرماه روز صنعت و معدن و روز تلاشگران و مجاهدین  اقتصاد کشور است که مسیر پیشرفت و توسعه کشور بدون صنعت گران امکان ندارد.

 فرا رسیدن *روز صنعت و معدن* فرصت مغتنمی است تا به پاس زحمات بی دریغ و سخت کوشی های قابل تقدیر فعالان در زمینه صنعت و معدن که موتور محرکه اقتصاد کشور می باشند بر دستان کارگران زحمتکش این عرصه بوسه نهیم و تلاش و همت ستودنی همه تلاشگران عرصه تولید مورد تقدیر و تکریم فرار گیرد.

امید است در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام “مهار تورم، رشد تولید” نامگذاری گردیده، در راستای برنامه ها و تلاش های دولت مردمی و خدمتگزار با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصتهای پیش رو شاهد رشد، شکوفایی و اعتلای هر چه بیشتر و اهتزاز پرچم میهن عزیزمان بر بلندای قله‌های افتخار باشیم.

لذا اینجانب فرا رسیدن روز “صنعت و معدن” در«دهه تولید و تجارت» را به همه صنعتگران، معدن کاران، کارآفرینان و کارگران عرصه تولید و اشتغال شهرستان اوز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ابراهیم ماهوری رئیس  اداره صمت شهرستان اوز


1 دیدگاه

  1. خطاب به آقای کرامتی شهردار وشورای شهر. اوز

    آقای شهردار وشورای شهر اوز. مطلع باشند که شهرداری. عمادده مرکز صحرای باغ از درجه ۱به درجه. ۴ارتقا پیداکرد. اما شهرداری. اوز قریب ۱۵. سال است که درجا میزند ودرجه آن. تغییر پیدا نمی کند. لطفا پاسخگو. باشید. چرا. شهرداری. ما. توسعه ای. ندارد ؟؟؟!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد